S-klass?
Hejsan läste lite på skarf. Och såg att man kan ställa ut sina kaniner i S-klass! :) blev superlyklig!!
Men då undrar ja, Behöver man vara medlem för att ställa ut i denna klasS? Vart nån stans kan jag se när dessa uttällningar kommer?
Har faktiskt ingen aning om man måste vara medlem eller ej.
Dock tror jag det är väldigt sällan denna klass faktiskt är med.
ja det är nog sällan tyvärr :( tittade runt på deras hemsida och fann inget om att det skulle komma nån sån utställning. det skulle ju vara grymt kul om det kom nån!!

Ursäkta om jag stör men vad är S-klass? =)
#3: S-klass = Sällskaps-klass. =)

#4 Jaha!
Typ PET-klass?
#5: Ungefär ja.
Åh är också intresserade av S-klasserna :) Får hoppas det dyker upp några snart =)
#7: Ni får väl maila till KAF eller ordförande för länsföreningen och "trycka" på lite att de ska ha med den på fler utställningar.
Går ju att kolla runt lite bland vänner och bekanta som har kanin och som skulle tycka det vore intressant.
Ju större intresset är för S-klass, desto större chans tror jag nog att den kan komma med.
S-klass är ju bra för sådana som kanske vill testa ställa ut men inte har renrasiga kaniner.
Det kan ju öka intresset att bli medlem i föreningen också, vilket ju föreningen "vinner" på. =)
#8 Det är ju ett smart förslag! :)
Ska nog maila dom och fråga som du skrev.
Jo jag har ju kaniner som är blandraser och okända raser så jag kan ju bara åka på PET-klasser, alltså då också S-klasser =)