Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 718 ggr
[nataschaj]
0

Bur Målning

igår fick ja veta att buren te Geisha va klar, å ev idag el imon ska vi hämta den.

Så nu till frågan, efter som min balökong e smal å inte så stor så kan hon bo i buren om jag målar utsidan? med husfärg.?

Hon kommer ändå vara jätte nära den nya buren när ja ska måla den, å vill helst inte ta in henne, efter som hon måste kunna komma ut igen å nätterna e kalla nu.

Vad tror ni? ´Kan hon el inte?

[nataschaj]
0

Idag kl 21,.00 ska vi hämta buren

emms
0

Kan du inte typ måla buren medans någon annan kanske är ute och går i sele eller något? Det brukar ju torka på typ 2 timmar. Och lukta i någon dag. Fast det luktar ju bara starkt i början. Fast om det är under 7 grader ska du inte måla alls. Så jag skulle ha väntat med att måla den. Måla den på våren istället. Vad är det för matrial? :)

Emma

[nataschaj]
0

så man kan det? va bra i sånna fall.. ja vet inte men ja frågade så väntar på svar.

Har ingen chans med att nån kan ta ut henne på promenad tyvärr ;) men bra pom man kan vänta..

[nataschaj]
0

det är osb skivor å bena i tryckt… så vet inte alls hur detta e… kan liksom ingeting hehe

Zvintos
0

#4: Ska buren stå under tak och inte komma i kontakt med ex regn så behöver du inte måla buren nu.
OSB tål väta bra, så du kan ex vänta med att måla till nästa år eller så. =)
Min är målad enbart för att den står utomhus på gården och kommer i kontakt med regn och snö.

[nataschaj]
0

#5 ja bor ju på botten våningen  å har balkong räcke å plankorna är ju 1-2 cm mellan rum men de kommer inte in så mycket regn å de… men bra det får då kan hon få flytta in ;)

Fast på söndag får hon flytta in, måste ju måla medkallasfalt först

TereseE
0

Jag vill se din nya bur! Glad

[nataschaj]
0

Bilder kommer imon! blir för mörkt vid 10 å ta kort idag ;)

emms
0

OSB är ju hållbart :) Så det håller nog till våren annars :D

Emma

[nataschaj]
0

Gud va ja e nöjd med buren! fast va tvyngen att hämta den för den gick inte in å den skåpbilen;)

Men jag e nöjd! så himla nöjd!bilder kommer imon då! i en ny tråd!

Okey, men de e skit bra det ju..då behöver ja inte ora mig alls nu då..=)

Ida-M
0

Vad roligt att du blev nöjd med din nya bur! :) Väntar spännt på att få se bilder sedan ^^