Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 1585 ggr
KexChoklad
0

kaniner , vegetarianer?

Är det inte meningen att kaniner ska vara vegetarianer ? Haha det tycker inte Melvin iaf! Haha han äter Bacon godis för hundar ;) han äter vad somhelst! Allt från glass till bacon hundgodis..

undra vad han är för korsning ? ;)

// Elin

www.Duettvagenskaniner.webs.com

Medlem i Wienerteddy klubben!

Rorosjons
0

Troligen är han en blandning mellan dvärgpudel eller shiuaua (stavning?)  och kanin ^^,

KexChoklad
0

Haha kanske det kanske ;)

// Elin

Rorosjons
0

=P

flikkan77
0

Har också en kanin som äter mysko saker. Kan inte äta bacon när han är lös för då är han på och vill ha. Kommer han åt så knycker han från tallriken.

Sen tycker han inte om det mesta i frukt och grönsaksväg, gillar inte gräs eller hö heller.

"You just have to belive…"

Salish
0

Mina kaniner skulle bara göra som jag med kött: Vägra xP

KexChoklad
0

Okejj haha ;P

// Elin

Sara-D
0

haha silken konstig liten kanin du har :P! fast jag sak inte säga nått, när jag gick ut med en marabo chokladkaka till kaninerna (jag skulle äta den självsåklart) så satte jag mig i hagen med Saga. Och så fort jag la ner pappret med chokladen så tog hon den i munnen och sprang iväg med den och började äta! x)

flikkan77
0

Min kanin gillar också choklad, men bara mintchoklad. Han blir helt knäpp om han sitter i buren och känner lukten av det. Kastar runt mat- och vattenskålen och toalådan vänder han upp och ner på… Skrikandes

Så det äter jag bara i smyg och tvättat händerna noga efteråt.

Sara-D
0

hahahaha okej x) kaniner är galna i choklad !

Salladshataren
0

#8 Haha, låter ganska kul att du får smyga med maten för att din kanin inte ska bli galen Flört

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

thexclub
0

Min Roxy vill äta och dricka allting som jag äter eller dricker, vilket var lite besvärligt när hon bodde lös inomhus och man aldrig kunde lämna något gott framme utan att hon var där och åt.
Förut tyckte jag att det var lite "gulligt" när hon snodde osten ifrån mackan eller liknande men numera är jag snarare sjukligt orolig över att hon ska bli dålig, så hon får aldrig äta något onyttigt längre haha.

the vanity, it becomes insanity

pigelina
0

har en vampyr (A) suger blod från alla…

synd att man inte blivit en själv^^

Ne men de är la tånåringen som spökar där;)

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

flikkan77
0

#10 Det är Lusegrisen som bestämmer här hemma! Oskyldig

[BonnieL]
0

Haha, knasiga kaniner vi har xD

flikkan77
0

Kaniner är ett knasigt djur helt enkelt! Flört

Salish
0

En gång när jag hade vunnit sjärnvinst på kexchokladhjulet på Liseberg gick jag runt och åt kexchoklad hela tiden. När jag hade Sotis i knät åt jag en kexchoklad. Jag skulle precis bita i chokladen när Sotis kom och tog en tugga, den fräcka lilla saken! Klantigt av mig att ha kexchoklad så nära honom. Anyway, han fick inget mer sen xP

OneSound
0

Min Skrållan är som besatt av kanelbullar.. :')

Aut viam inveniam aut faciam

Eidesdotter
0

Vegetarian? Nähä, livsfarligt rovdjur är han minsann min lille Hermelinkorsning…!Skrattande

En natt för några år sedan när jag gick förbi köket där han bor kom han och liksom hämtade mig. Var otroligt uppspelt på ett sätt jag aldrig sett förut och ville helt klart visa mig något spännande.

Tände i taket och följde med honom. Han sprang genast fram till ett hörn där jag hörde ett slött surrande. På golvet låg en stor och fet fluga på rygg och kämpade för att komma upp. Min kanin var helt fascinerad av flugan och puffade runt den på golvet, nosade på den och tittade på den från alla möjliga håll och kanter. Jag bara skrattade åt honom, tyckte han var helt knasig.

Då äter han upp den!Tungan ute Knipsade av vingarna först och sedan åt han upp den: en jättestor levande surrande fluga! Han spottade inte ut ett enda ben!

Jag skrattade så jag nästan ramlade omkull.Skrattande

Flugätande kaniner kanske är jättevanligt, vad vet jag, men för mig var det nåt helt nytt. Och han har inte gjort om det sedan dess. Så vitt jag vet…Flört

Salish
0

HAHAHA!!! xD Det där lät extremt roligt! Har svårt att föreställa mig en kanin som gör så där, ser alltid ett katt framför mig! Men jag tror det, och det måste ha varit extremt roligt!

Eidesdotter
0

Tro mig, jag hade också svårt att tro det, trots att det skedde mitt framför mina ögon…!Skrattande