Uppfödares hemsidor
Vilka uppfödare finns det här på sidan? Har ni några hemsidor?
Tänkte att man kunde lägga upp dom länkarna här under "länkar" så att man lätt kan hitta till er, om någon söker en uppfödare.
Skriv gärna Vilken ras? ni föder upp, eller om ni föder upp till hoppning eller till kel.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Hejhej :) Här kommer min hemsida :
**Tribes kaningård
**_Uppfödning av dvärgvädurar och
vädurskorsningar till hopp, kel,
avel och utställning.
_
http://www.tribe.studio.nu
*puttar*

Kan tänka mig att fler kaninuppfödare kommer hit sen SKAF förstörde allt me att ta bort Köp & Sälj…
Här är min hemsida till mina kaniner: http://www.nogg.se/suzzieskaniner
Till våren kommer jag börja föda upp Rex, Belgisk Hare, Jamora och ev. Belgisk Jätte & Hermelin

Hej!
Jag föder upp belgisk jätte i färgerna viltgrå, blå, viltblå och järngrå.
http://www.freewebs.com/svartkrakan/index.htm
/Kråkbackens belgiska jättar
Nu kan ni se era länkar bland de andra. Vad härligt med en rex uppfödare och en belgisk jätteuppfödare också.
Hej!
Vi avlar med dvärgvädurar i många olika färger som
viltgult,
viltgrått
japantecknat,
vit rödögd,
svart och blått
samt har också manteltecknat i dessa.
Vi är medlemmar i både Lunds KF och Arlövs KAF.
Vi är också intresserade av Kaninhoppning.
Ni når oss på: arlovsbackens_kaniner@hotmail.com

Hej jag har en liten men seriös Avel av rasen hermelin i färgerna viltgrå, viltblå och viltgul.
Avlar för utställning och Avel, har uppfödarnummer I99
Välkommen in www.freewebs.com/solanskaniner

Här är min hemside adress: www.freewebs.com/hakefjordenskaniner
Jag föder upp Dvärgvädurar i havana och blått men kan komma andra färger också! som svart.
Avel,utställnin,hopp och kel!

hör av er vid intresse för någon kanin!
Nu ligger dom uppe också. Några fler?
Jag har haft kaniner sedan jag fyllde 3 år!
PÅ senare tid har jag skaffat mig en dvärgvädur Ninni och en dvärgkorsning som är mkt liten i kroppen, valentino. jag tänkte göra i ordning en hemsida, men har inte gjort detta än.
Dom har fått en kull som är 4dagar i dag!! har inte räknat ungarna så noga än eftersom att man inte ska störa när dom är så små. men jag tror att dom är 6 eller 7 ev. till och med 8 ungar som kommer att bli, någon ljusbrun, flera skäckar som ninni, någon helsvart, och någon bege eller gul tror jag, ev, någon nästan helt vit oxå.!!!kul va??
någon som vill ha en kanin? Jag ska lägga ut en hemida nu. Jag har ganska höga kvar på köparen, mina kaniner ska ha ett bra hem. Betalning för dom är inte alls lika viktigt!
båda kaninerna är helt fantastiskt underbara.
min hemsida är<<
glöm inte att klicka vidare på *FINA*
#13: Vad vill du att jag ska döpa länken till? Virans kaniner, eller vad tycker du? Så dom vet vart länken leder
*putt*

*putt* =)

*jag vill putta jag med; Puttttt*
den leder tilol min sida-in kaninuppfödning heter *FINA*
Rosenknoppen´s Kaningård
Uppfödning av kelkaniner i div färger
Ligger på is just nu, då jag vill börja med renrasig Avel men inte har utrymmet för nya kaniner eller ungar nu.

Viran: Jag tycker du verkar ha superhärliga kaniner! Ungarna blir nog fantastiska :D
Jag ska skaffa en hona som burkompis till min Albin så är kanske interesserad av en unge. Eftersom jag bara vill ha en kanin till kel så är temeramentet det viktigaste! Har även börjat smått med klicketräning och förösker lära mig detta..
Jag föder upp Holländska kaniner i färgerna:
Japantecknad gul-svart
Japantecknad blå-gul
Svart
Madagaskar
Isabella
Blå
Hum. Har inte börjat föda upp än, men iaf xD http://kanin.hopto.org (Ungar finns under kullplanering!)
Jag föder upp kaniner främst för hoppning, med tufft humör (Dvs. inte kaniner som blir rädda speciellt lätt och som ger järnet på hoppbanan & lättlärda)
Men även till kel :) En speciell ras har jag inte siktat in mig på, men det kommer troligen blir dvärgharekorsningar om jag hittar någon fin hane att para med till i höst :P

Jag har en liten uppfödning av Dvärgvädurar i färgerna Havana och blått svart kan före komma!
Från och med Februari nästa år så kommer jag att ha en kull hemma hela året !
Så hör av dig om du vill köpa en kanin så kommer det nog max ta en månad förens en kaninunge finns till salu!
Hemsideadressen är: http://www.freewebs.com/hakefjordenskaniner/
Bilden är på min nya kanin som kommer att bli pappa till dom flesta kaninungarna!
Jag är väll inte en uppfödare precis men kaniner har jag och ska ta ungar på både PingPong och Lollipop tidiga sommaren -07 kan skicka med min hemsida då.
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Vet ej hur man får länk så ni får väll copa å klistara in elr nått.
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
sådär! nu lyckades jag! :P
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Clariiz: Du skriver adressen sedan gör du ett mellanslag :) t.ex www.kanin.ifokus.se
#3 KAFs Köp och sälj finns fortfarande kvar