Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 188 ggr
myriis
0

Nu ska här tränas!

JApp, som rubriken lyder :D Nu ska jag börja "träna" mina kaniner ;) Jag vet att en del av er tränar era kaniner "riktigt" och jag skulle vilja ha lite tips? på vad man kan lära kaninen :-) Och ungefär hur länge tränar ni varje dag? (Alltså sitter ni typ i en timme eller i ca 10 minuter?)

Som sagt vill jag ha lite tips? på saker man kan lära kaninen och "hur" man lär den saker. Dock vill jag inte ha tips? om detta (eftersom jag redan kan det :P)

*Kom
*Stanna

^^

Aourora
0

röstade på ditt inlägg * XD

Jag förklarade det bland "bur och aktivering"  om clickerträning och så..kasnke kan du hitta det och läsa, ganska mkt att förklara så här i text..

hoppas att du hittar de..

myriis
0

Tackar ;) Nu har jag tränat lite.. Roxy fattade absolut ingenting xD Men Candy lärde sig "Upp" lite bättre och jag försökte få henne att "Dansa" XD

Tina-A
0

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Tina-A
0

Man kan sitta så länge kaninen fortfarande vill hålla på, det märker man på dom när dom vill gå iväg. Det ska hela tiden vara roligt att träna och när kaninen inte tycker det är roligt längre så ska man sluta :)

Du kan lära den att hoppa upp på saker, ex en stol eller sådär. Upp i knät kanske

LinisPandie
0

Det bästa är att träna kaninen regelbundet varje dag, bättre typ 15 min flera gånger i veckan än 1 h en gång i veckan, destu mer tränings destu bättre, men när kaninen visar nått minsta tecken på att den är uttråkad/trött/arg så får ni sluta.

KajsaM
0

Hampus har blivit mycke bättre på attt komma när man ropar :) *stolt*

Clariiz
0

jag inte provat träna mina, kanske skulle testa?

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

KajsaM
0

#8 Gör det ;) Lite sysselsättning :P

Tina-A
0

Ja, det är ett jättebra sätt att aktivera sin kanin på

KajsaM
0

Jupp :P

Clariiz
0

Okej! jag startar idag :)

LYCKA TILL myriis

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com