Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 984 ggr
Linus-the-bunny
0

Så sjukt!

På morgonen när min kompis skulle ge kaninerna hö

såg hon liza död i buren en närmare syn uppskuren. Ögonen utploppade det var hemskt! Jag antar väl att det är en *** som har varit snokig ( Liza är inte min) Men hur ***  kan man göra så?!  P.s ursäkta för språket men jag kunde bara inte! :'(

Hannsi
0

Hur lyckades någon ta sig in till din kompis kaniner? Låter ju inte klokt. Fy fan vad hemskt!

Ladymon
0

Jag ber till gud att detta polisanmäldes, Det är det minsta som kan göras !

Trocaderos
0

Jag håller med Ladymon, detta ska absolut polisanmälas!

totten
0

Men gud har någon gått in i trädgården och gjort så?

[BonnieL]
0

Herregud! Håller med de andra, måste polisanmälas!

Kloverblomma
0

Ja polisanmäl! Det låter ju helt sjukt! :O Vilka störda personer det finns här i världen! :/

EmmaRJV
0

vilka idioter ,det finns folk till allt ..Fattar inte hur man kan vara så dum i huvudet att man gör så :O va fan ville den personen komma fram till ? det fanns väl ingen mening att göra så .. ? Polisanmäl asså! hoppas den personen som gjort det får igen !

[Caifeen]
0

Fyf*n vilka idoter! Skrikandes Det måste verkligen polisanmälas!

kaninjosse
0

Shit! Kan polisen hitta den som gjordet verkligen? Hur då?

thexclub
0

Sånthär är så tråkigt att läsa :/  Hemskt!

the vanity, it becomes insanity

Brownie
0

Polisanmäl! :(

Men hur kan personen/er kunna komma in till kompisens kaniner? Har hon inne elr utebur? Har hon inget lås på uteburen?

Tråkigt när sånt här händer :'(

Zvintos
0

Suck, det finns då människor till allt.
Hoppas någon får tag i den som gjort detta och ser till att lägga ner tid på h*n.
Att gå in på någons tomt och ha ihjäl någons djur, är inget som vanliga personer gör.
Utan det liknar snarare psykopat-tendenser.
Kan personen göra så mot djur, kan det en dag också trappas upp till människor…

#11: Även om man har lås är det inte så svårt att knipsa sönder nätet med avbitartång tex.

Ricko
0

Sjukt.. Läste om en tjej på en annan sajt där hon hittat sin kanin knivhuggen flera gånger.. Och tre katter hade hängts upp döda vid doms affär utan huvud..

J*vla sjuka männsikor…

// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se

Brownie
0

#12 Aa,tyckte det lät lite konstigt att nån gick in o gjorde sig så mkt besvär för att döda en kanin. Men,men det är inte första gången sjuka männsikor förekommer :(

fia-mia
0

Men gud vad hemskt! Det finns folk till allt! Tycker ni ska polisanmäla. Visst, det är svårt att få fast den som har gjort det men det är en viktig markering att man visar att det inte är okej. Förhoppningsvis får det personen att tänka om.

MVH Mia (miisasphoto.tk)

medarbetare på cocker spaniel ifokus

Ricko
0

Ja.. Det finns sjuka människor överallt..

// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se

eliden
0

Gud va hämskt! En som jag känner en av hennes kanin hitta dom i deras träd flådd! Sånna hämsta människor det finns! fyfan!

KaninEmma
0

Usch vad hemskt! :'(

// Emma :D

Linus-the-bunny
0

Jaaa hur kan man ha hjärta att göra så.. den var liksom lämläst uch fy… Min kompis (trodde vi var det) slog min Linus mamma såg och rööt ot na men senare när jag & pappa gick dit så erkännde de inte och jag blev anklagad som en lögnare!!! I deras kultur betyder kanin = otur

Denna kommentar har tagits bort.
Linus-the-bunny
0

oj det blev dubbelt

Ida94
0

Usch vad hemskt.:( håller med dom andra polisanmäl!

Linus-the-bunny
0
Qepta
0

Nemen fyfan!

det borde du anmäla.
har varit med om att folk, trolightvis samma personer släppt ut min hona vid stora vägen så att hon skulle dö och ungarna svälta ihjäl.

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

[Caaassie]
0

Fyfan alltså! Finns inte ord.
Människor som är så grymma mot djur har man lust att avrätta på någon mycket plågsamt och vidrigt sätt. Som sagt så borde det polisanmälas.