Dennis och Andy.

Så fina dom är dina pojkar!!
Sajtvärd på Iller.ifokus

Jag diggar Dennis sten hårt! ;D

Naaw så söta!
Riktigt söta kaniner!
Är burarna byggda själva? Dom tycker jag nämligen var jättefina ;)
Jahaaa! Nu hajar jag! På korten jag sett tidigare på Andy har han suttit i sitt hus (hemmagjort?) och jag har alltid tänkt "Varför sitter han i en trälåda på alla kort? Var det hans transportbur eller så?" Har aldrig fattat att det är hans hus i hans BUR!
Now it all make sence to me :P Jättefina kort!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Tack-tack!!! =) Ja, burarna är hemmagjorda! =) Dennis bur har jag fått och sen så fixade vi lite med den; skivor på insidan för den var lite gles och nytt tak. Andys bur byggde vi nu innan jag fick hem honom. Den blev lite stor o tung, så vi måste såga itu den för att orka bära den till altanen.. hehe, sen satte vi ihop den igen! =) Ska måla Andys bur till våren. Röd som Dennis bur, med vita knutar. ;)
#11: Jag byggde också en bur till min förra kanin. Det är kul att bygga.
Men den vart också jättetung. Jag kunde inte bära den! Tur att jag byggde den där den skulle stå ;)

#12; hehe ja det är nog smart att bygga buren där den ska stå! ;) Men jag har burarna på altanen på vintern, sen ska dom ner till våren.. Så dom måste kunna flyttas. Till våren ska vi ju sen mer riva ner altanen och bygga en ny.. Sen blir det inglasat. Ev ska jag försöka få till en bra plats bredvid altanen, med tak och staket runt, för kaninerna. Där burarna kan stå året runt.
Åh. Jag som älskar hermeliner och viltgrå kaniner xD Usch, vad avvis jag blir!

Min nästa nin kankse blir en hermelin :D Har nån en hemelin i färgen rödbrun? eller bild?

Vad kul att det är fler som gillar Hermeliner!! =)
myriis; Ja visst är dom fina dom viltgrå!!! =) Som små har-ungar! ;)
Kajsa_; Tror att Pinscher2 har en viltröd hermelin! =)

åh, så söta! Speciellt Dennis, han är jättelik min Cinnamon, utom att färgen är lite annorlunda ^.^
Andy var ju också helt underbar :D
De e verkligen söta!!

Tack tack! Vi bockar och bugar både kaninerna & jag! =)

Dennis har så fina ögon! Som bambis :P

Nix Hopi, jag har TVÅ viltröda hermliner! (Som väntar ungar!) =)

Matilda_91; Ja nog ser Dennis ögon ut som bambis! ;) hehe.
Pinscher2; Va, har du TVÅ viltröda? Och BÅDA väntar UNGAR?? Wow vad det går undan! hehe Vad spännande!! Det måste jag höra mer om!!!! ;)

Det började ju me viltröda Fauna.. Och hon skulle ju ha en kille så vi åkte till Åsa i Leksand och köpte en viltröd hane och så fick jag ju en blå zobelhona på köpet =)
Viltröda Fauna & viltröda Filur har ev. parat sig den 13 dec så det är bara Fauna som väntar ungar i så fall =)

Hehehe. *skrattar* Ja, det måste ju vara TVÅ för att det ska bli ungar.. hehe. Just ja, Filur var ju viltröd han oxå, det hade jag glömt.. hum.. det blir små lucia-barn då? hehe. Vad roligt!
Andy är så duktig att gå på låda oxå, fast han är så liten! Men han vill inte ligga inne i sovhuset, utan helst sitta uppe på taket.. Är lite orolig när han är så liten, att det blir för kallt åt honom.. Men har lagt in massor av hö & halm åt honom, så jag tycker han borde burra in sig i det, om han fryser.. Är ut och värmer honom i min famn flera gånger per dag, han somnar då. Lilla sötisen! =)

#25 hehe han klarar sig nog :P

#26; Ja det gör han säkert, men jag funderar på allt möjligt.. tex värmelampa, imfravärme hehe..

#27 Haha du är för rolig *asg*

Hehe tycker du det, Kajsa_.. Jag kanske ska flytta ut till lilla Andy istället, krypa in i buren och hålla han varm! hehe. Han är ju bara en liten bebis, ju! 

Hehehe Joo flytta du :D

Ja, det ska jag göra! Tar med mig kudden och täcket ikväll och sover hos Andy! hehe. (Blir väl ett väldigt nysande och hostande pga höet förstårs…)

Ja gör det så då vi se vad han säger :D hahahaha

Hehe Han kommer nog att klaga, att jag inte är tyst så han får sova.. Kanske bäst att stanna inne.. hum..

Tja kanske det. Stanna du inne :P
Hahahaha :) sova hos kaninen? utomhus? hihi

Hihi.. Ja, men jag är orolig för min lilla bebbe..
Men jag antar att han klarar sig.. Han har fått massor av hö & halm iaf. =)
#36: Gud så sött :) Jag förstår hur det känns. Jag var jätteorolig när jag flyttade ut molle. sprang ut hela tiden och kollade att allt stod rätt till :P
Men dom klarar sig ;)

#37; Ja visst klarar han sig! Han är ju inte typ den första kaninen som bor ute! hehe. Men oj vad han är go! Han är inte rädd eller så, kommer genast fram och vill kelas, och när jag tar upp honom, då somnar han nästan genast i min famn! (Är så kääär så! hehe)
#38: Låter som andy är en helt underbar kanin :) En liten kelgris tror jag allt ;)

#39; Ja faktum är att kelgris passar bra på honom! Det är så roligt att han inte är rädd av sig! Fast jag haft honom så kort tid! Det är kul! =)
#40: Ja :) Det är ju sådär dom ska vara. Goa och tillgivna :)

söta bilder men sötast var bilden på andy när han kikar upp ur buren

kalle-kanin; Tack, den gillar jag oxå! Han ser så liten ut där oxå! ;) hehe
Ska cäll ta och lägga upp bilder på mina bebisar också!
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

#46; Vilka små sötisar!!!! =)
Mitt allt. mITT HOPP. mIN KÄRLEEK Min kaniner (sorry det ser så fult ut! Capslocks fel ;P)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

#46 Vilka sötnosar :D