väntan är jobbig
har nu gått 31 dagar sen Humlan o Pysen parades men inte ett tecken på bebisar på gång…:-( ingen päls eller nåt…
Vissa honor drar inte päls förren minuter innan =)
Lycka till!
Håll ut. =)
Precis som Bonnie säger brukar många honor inte dra päls förrän precis innan ungarna föds.
Sen finns det även individer som går lite längre.
Min hona här hemma har alltid fått sina kullar på dag 31-32.

Kan berätta att min hona har fött sina tre kullar efter dag 33 och bygger sitt bo samma dag som hon blir betäckt, men päls och allt. Eftersom hon dessutom använder allt material som finns i buren, även det i kisslådan, så får jag hålla på och slänga boet så där en gång i veckan.
Sista 4 dagarna slutar hon att boa helt och gör det inte förrän hon föder ungarna. Dessutom har hon fött alla tre kullarna vid 1-tiden på dagen.
Hennes beteende gör att jag alltid tror att hon är skendräktig… 
"You just have to belive…"

det ända som jag kan tycka avviker från hennes tidigare beteende är att hon kissar och bajsar i huset nu….vilket hon inte gjort innan…så varför hon gör det och sen ska föda bebisar där känns lite ohygieniskt..:-/ Givetvis rengör jag där varje dag men ändå…varför gör hon så?

#4 Det gör min hona med tills då de sista 4 dagarn innan hon ska föda. Tycker också det är jättekonstigt… Varför ha avföring där hon sedan ska föda ungarna?

#5 Jag bara kom på en tanke (som kanske inte är den bästa) men kan det inte vara så att honan lägger in sin lukt eller så?

#6 Låter som en ganska vettig tanke i mina öron faktiskt. Nog kan det kanske vara så.

#7 Jo, det slog mig och nu blev det intressant om det är så eller ej =P

vad spännande…då kommer de kanske snart då:-)

#9 Har du bilder på föräldrarna någonstans? Vad är dom för färger? (Jag kanske har missat var detta finns?)

Förstår att väntan e jobbig. Trots att det bara är någon dag sedan Haibara (Coco, min hona.) och Jocke (min syrras hane.) Grävde en tunnel in till varandra, imed att dom troligen varit tillsammans en hel dag och satt och myste med vandra när vi i förtvivlan över nyheten om vad som hänt, sprang ut och efter några bitmärken och några klös fick in dom.
Jag är bara rädd för att ungarna ska bli bortstötta från Haibara, fast när hon förförsta gången var skendräktig? så hade hon bra hand om dom 'Onsyliga' kaninungarna, byggde ett perfeckt litet bo, ryckte päls från magen m.m. Men nu är det ju troligen att hon är med ungar.
Men, hoppas att det går bra med dina ungar. Dom blir nog riktigt söta så söta som mamman och pappan var. =D
Evilwolf
PS. Om någon har råd, snälla berätta. Bra foder till ungarna när dom går till fast mat? DS.
Vår hona gick ända till 32-33 dagar, ^^ Så de lär komma snart! Håll ut! 

idag är det dag 32..:-) inte varit ute hos de än..så vem vet…å va spännande..;-)
nån som vll tippa på vad det kan bli för färger? finns bild på mamma o pappa #11 + #12

#13 de ungarna som jag har haft innan har ätit ur samma matskål som mamman när de väl kommit ur boet..;). jag ger endast pellets o hö o vattten till mina kaniner och det har gått jättebra. Sen om det är så det ska vara ska jag låta vara osagt men det har funkat kanon med mina kullar..:-)
Tror inte heller du behöver vara orolig att kaninmamman stöter ut ungarna. Får hon bara lugn o ro och känner trygghet så kommer det alldeles säkert gå bra. Jag reagerade på att jag aldrig såg mamman inne hos bebisarna, men fick sen reda på att de diar ju bara sina små 2 gånger om dagen. Jag höll koll pp ungarna att de gick upp i vikt. då visste jag att hon matat de;-) Lycka till med dina små!