Kanin iFokus

Kanin

Etikettkaninungar-och-avel
Läst 919 ggr
Sjomoren
0

Hane sökes!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Någon som har en teddydvärgvädur till Avel? Pälsen, stammen och personligheten är viktigare än färg men wienertecknad är väldigt önskvärt, gärna blå ögon! :) Gosan är en svart wienertecknad (vit nos) teddydvärgvädur med en härlig personlighet. Hade önskat mer wiener på henne då alla hennes syskon gick stora fina tecken men jag älskar henne minst lika mycket för det och hon är den mest mystokiga kanin jag nånsin haft (därav namnet gosan) hon har börjat hoppa upp i mitt knä när jag sitter i rasthagen och fotograferar så hennes ungar (Sjömorens C-kull 09) tog efter och blev väldigt tillgivna. Här är ett klipp med bilder på hennes son, Sjömorens Casper "Melwin" som Ida gjort http://www.youtube.com/watch?v=d_Q2zVPnSKg :') Skicka bilder & härstamningsbevis på din hane till: sjomorenskaniner@live.se vi finns i Umeå men jag är villig att åka en bra bit för rätt kille. Hade ingen bra bild på mis och Gosan på datorn men kan visa fler senare. (= Pappa är Lyktans Öpus och mamma är Färjbackedns Druva. <3

MVH Martina - Sjömorenskaningård
www.sjomorenskaniner.se <3
Medarbetare på teddykaniner.ifokus.se

TereseE
0

Åh, kommer Melvin från dig? Han verkar ju helt underbar!

Sjomoren
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja det gör han, min lilla stolthet :') hade först tänkt spara honom då ida egentligen skulle köpa Bamse men hon ville så hemskt gärna ha melle så då fick hon honom och så ska jag få ta någon kull på honom när han blir äldre istället :')

Medarbetare på teddykaniner.ifokus.se

Baralisah
0

Så vackra!Oskyldig

Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus

Sjomoren
0

#3 tack så jättemycket (= är väldigt stolt över mina små (a) <3