Nu är det akut!
Jag måste få bort iaf en hermelin.. just nu mår jag inte alls bra o deras icke lugna temperament gör det bara värre .. Så därför letar jag med ljus o lyckta efter ett hem åt min kanin hane alfons!
En urmysig blåzobel hermelin hane på 6 månader.
Sedan har jag även kaninungar hermeliner , en blå zobel , en vit rö o en blå wienertecknad med blåa ögon . Nu kan man komma o titta på dom då dom öppnat ögonen o börjat knalla ut ur boet! superfina är dom! Kön vet jag inte än
ni kan antingen PMA eller ringa mig på 0707733836
Tack på förhand!
// Elin
www.Duettvagenskaniner.webs.com
Medlem i Wienerteddy klubben!

Juste dom finns i stockholm!
// Elin
Hej. Jag kan hjälpa dig om det är akut…omplacerar kaniner som av någon anledning inte kan vara kvar hos sina ägare. är väldigt noga med att dem kommer till livslånga, bra hem. Under tiden kaninerna är hos mig har dem det gott med mkt pyssel, god mat, Motion osv osv.
Bor i Stockholm.
hör av dig om du tycker att det verkar intressant! mvh. Lisa
mvh Lisa
Omplaceringshemmet: http://raddadjuren.zoomin.se
Medarbetare på Kattpolisen

Okejj jag ska kolla din sida !
// Elin
Har nu rensat ur tråden från inlägg som hade kunnat tagits via PM istället, vilket trådskaparen vill att ni gör hädanefter.

Sen vill jag bara säga att , jag har ingen aning om hur jag ska förklara varför jag inte kan ha kvar dom ,
kan försöka , jag ska ju bara avla teddy / lejon liksom .. hermelinerna passar inte mig , sen är electras kull inte alls en tjuvparning! vart har ni fått det ifrån ??
// Elin
ja, hermeliner är ganska spralliga och speciella av sig , så det är inte alla som passar ihop med dem.
Jag hade en hermelinhane som förstakanin. När han var ung var han helt vild, men ändå världens goaste. När han blev äldre var han fortfarande pigg och världens goaste :) 8 år blev han. RIP Buffy!
mvh Lisa
Omplaceringshemmet: http://raddadjuren.zoomin.se
Medarbetare på Kattpolisen

#17 precis :)
Nu sänker jag priset på min lilla gosse , 50 kronor tilll rätt hem!
// Elin