Senaste köpet :)
Hejsan! Här kan alla skriva vad deras senaste inköp var till sina kaniner, eller om man köpt en kanin :). Skriv gärna var du köpte det/den och hur mycket det/den kostade :).
Det senaste jag köpte var 1 kanin toalett och en matskål i form av en morot, som på bilden :). Köpte båda på arken i eurostop (ligger vi arlanda), "moroten" kostade 69 och toaletten kostade 59 (tror jag X), köpte det idag :)
Nej vad söt matskål! :)
Tack :), Inlägget hamnade i fel grupp, men det står att jag måste va inloggad för att ändra det, och jag är inloggad så det va lite konstigt :S
Köpte en klotång för 66kr och fyra stycken lås till den nya buren för 230kr. För allihopa. Dem var ganska dyra tycker jag ;D Och alla har olika nycklar ;O Jobbigt ^^
Sen måste jag betala för mina 2nya höhäckar från ikea för 19kr styck och fyra stycken dörrmattor som jag har i burarna. Dem kostade 5kr styck :D
Muffin har mattor i hela buren nu. Han går på toa så det funkar super. Fast i huset har han lite spån+mycket halm. Nessie har bara en matta längst fram där matskålen är. Mycket lättare så att inget spån/halm åker ut ;)
Emma
Morötter!
Vill ha skålen!
Jag köpte senast hö och en klotång på Djurkompaniet för 49 kr =)
#3 Finns det höhäckar på Ikea ?
#6 Det är många som använder sånna där plastpåse hållare som höhäckar 

Morötter tror jag det var :) Eller hö..
Jag köpte 1 säck pellets, 2 spånbalar, 3 höbalar och 1 halmbal.
Totalt så kostade allt ca: 440 kr
Kastanjegårdens Kaniner
Förresten, jättesöt matskål ;D
Senaste köpet var allt material till nya buren, såsom virke, skruv, nät, torv att fylla den med osv.
#7 okej :)
Nu så är det hö och spån och en ny skål :)
Det var nog en toalett som jag köpte sist :) Men kommer inte ihåg hur mycket den kostade.
köpte Akilles;) eller förästen kanske köpte 2 höhäkar och 2 vatten skållar sist^^ mommer inte ihåg>;)
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Jag köpte en innebur till Emil, Köpte den från Teddytassens kaningård för 995kr, en 140x69x55 cm =D Supernöjd!
#5 Heheh 
#10 Tack :)
Kaninmat på djurmagazinet/fyra tassar i Linköping för ( är inte säker) mellan 125-200 kr.
Beställde lite grejjer till Knut igår :)
1 ljusgul bogsele 85kr
1mörklila bogsele 85kr
1vit h-see i läder 49kr
3rosetter á 10kr
1 ljusrosa koppel 40kr
1 svart koppel 40kr
Behöver egentligen inget av de så jag vet inte riktigt varför jag beställde, kikade runt lite och fick lust bara :P fast kollar man på min vovves koppel, sel och halsbandssamling så är det väl inte så oväntat att Knut också måste få lite då och då även om han inte behöver! haha :)
#18 Ok X). Vart beställde du kopplerna?
har inte köpt något mer nytt :)
#19 på rabb-it :) selarna från libra
Hö, halm och spån för 120 kr sammanlagt. :)
// Emma :D
Atlas 10 till Nelson. Ska beställa en sele här i dagarna också.
Not your mom, not your milk.
Senast var en kanin, Alfons, blå dvärgvädursunge.
Två toalådor (turkos&rosa), två vattenautomater (blåa), en sprayflaska (rengöra buren, grön), en vattenkanna (fylla på vatten, grön) och 3 trådlösa lampor som jag har satt upp i taket på burarna. Bra att tända på kvällen om man ska ge dem mat. Också bra den mörkare delen av året. Man har 3 AAA batterier som håller i 100 timmar! :)
Shoppade lite saker till dem på ge-kås/ullared :D
Emma
Köpte Fox 'n' Cubs av jonaflax i lördags!
Köpte en innebur igår från Arken Zoo (: Har dock inte hunnit fota än.. Mått: 120x59x55 den kostade 498:- :D
Jag tror det senaste jag köpte var pellets.
Men ska iväg i morgon och köpa torvmix och spån :)

En säck Stampe 
// Ludde

Det senaste jag köpte till kaninerna var en karda åt Jesper och kaningodis minns inte vad det kosta.
Höhållare till alla kaniner(dem hade inga innan) och sen morötter tror jag..
www.sagaskaniner.webs.com
Mvh Saga Lennskog.
Nu var det senaste jag köpte hö :)
- En svart H-sele
Det senaste jag köpte var "kattsand" till buren och toalådorna samt två påsar hö.
Imorgon ska jag köpa ny Lottie morötter & äpple pellets (blandar med Kraft Groov 125) och ännu mera "kattsand". Tänkte beställa en bogsele i brunt läder från rabb-it samt ett matchande koppel till.
Blir kanske en extra toalåda och en vattenskål också då jag börjar förbereda för att ha lilleman frigående på heltid. Förresten, någon som har något tips? på hur man skyddar sladdar och liknande som ej är mumsbart?
#22 Var har du köpt tunneln? Såg ju himla roligt ut :)
Senaste jag köpt är
- 2 höballar
- 2 halmbalar
- 25 kg pellets
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
](