Dvv bortskänskes!
P.g.a. allergi måste Nico hitta ett nytt hem genast, så hon kan få den kärlek hon förtjänar!
Hon är renrasig dvv, har stamtavla. Hon är lux. Nyfiken men försiktig, otroligt gosig.
Hon har härstamningsbevis.
Medföljer stor höbalm (riktigt stor, räcker troligen hela vintern), klosax, sele, matskål och vattenflaska.
Hon kan vara en blivande hoppare, har själv egen erfarenhet men jämfört med min förra hane hoppar hon riktigt högt och väldigt mycket.
Hon bor nu ute, men har tidigare bott inne så det funkar lika bra det.
Söker ett kärleksfullt till henne, så är inte intresserade skriv en rad om er så jag får en uppfattning vad ni är för några, låter ni då intressanta kan jag då skicka fler bilder.
Finns strax utanför Sthlm.
Är det säkert att hon är lux ochi nte viltisabella? En äkta lux är väldigt ovanligt. Detta syns endast på de som några dagar gamla.
Not your mom, not your milk.
#1 Det kan jag tyvärr inte avgöra utan det är uppfödaren som skrivit in lux, båda hennes föräldrar är lux och så är även hennes morfar.
#2 - Men då låter det rätt. :)
Not your mom, not your milk.
#2: Tyvärr ingen garanti för att hon är lux.
Dem lux som finns i stammen kan vara viltisabella dem också.
Men det lär märkas ifall hon får några ungar, om hon är lux eller ej.
Önskar dig iaf lycka till med att hitta henne ett hem, hon är verkligen jättesöt. =)
#4 Tack så mycket! :)
jag kan ta henne! :) det ända som är är att jag bor i Fritsla (30 min från Borås) :/
Hon är värkligen dröm kaninen man vill ha!
#6 Jag är säker på att det går att fixa transport på något sätt! Ska kolla lite på djurtransport.ifokus.
Har du någon msn eller något? Så vi kan talas lite mer.

Åhhh.. önskar att jag kunde. Så himla söt. Om några månader blir det nog att kastrera pojken och skaffa en flicka… om pojkvännen min tillåter då..
#8 Hur mycket är några månader? :)

# 9 Som sagt det dröjer nog ett bra tag… Indie har precis kommit till oss och jag måste övertala pojkvännen också. Tvivlar på att det blir innan jul
#10 Okej. Jag hoppas ju på att hon hittar ett nytt hem innan dess men du får gärna höra av dig och kolla läget, man vet ju aldrig.

# 11 Ja, det hoppas jag också :) För hennes skull.
Putt
#6 Jag har inte hittat något transport ännu, hur långt skulle du kunna tänka dig att åka? Tänkte om de finns någon som ska till ett ställe i närheten av dig. Jag kan tänka mig att åka en bit om du fortf. är intresserad.
Jag är fortfarande intresserad!
Datan har bara varit sönder så jag kunde inte logga in :/
Min mamma inte köra så långt tyvärr :/ JA jag ska med fråga på djurtransportifokus! vi får väll bara förska hitta tarnsport :)!
Ja min msn är Sara_djur@hotmail.com
Jag är fortfarande intresserad!
Datan har bara varit sönder så jag kunde inte logga in :/
Min mamma inte köra så långt tyvärr :/ JA jag ska med fråga på djurtransportifokus! vi får väll bara förska hitta tarnsport :)!
Ja min msn är Sara_djur@hotmail.com
hur har det gått?
kan ev ta emot henne om hon finns kvar..
bor i sthlm
mvh Lisa
Omplaceringshemmet: http://raddadjuren.zoomin.se
Medarbetare på Kattpolisen
#17 Har skickat ett PM till dig :)
Finns hon kvar? för isånnafall har jag ordnat transport nu! ;)