Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 370 ggr
[nataschaj]
0

Hej Allihopa!

har verkligen saknat å hänga här ute asså, dels för ni e så himla trevliga allihopa och för att jag gillar atosmfären här ute med, de e så posetivt å sällan de e så argt el så surt… och det är sant faktiskt, nästan alla andra forum är det så surt på… så va glada alla ni kära kanin älskare barn som vuxna!.

Som jag skrev innan för länge sen så va ja akut behov för att sälja min söta Geisha dvv viltgrå, men de löste sig och fick behålla henne. Så hon finns kvar ännu. Hade vissa som va intresserade men dem känndes så oseriösa.

Nu om nån v ska man köpa en ute bur till henne med, har beställt än från nån uppfödare mkt fin bur!.

Hon bor nu i sin innebur på balkongen så måste ju köpa än för nu e de kallt på nättre, hon har mkt halm i buren å hon verkar inte frysa, men måste ju ha en sån bur.

Å ja e glad för hon har blivit så himla snäll, ja avgudar henne verkligen. Hon va ju snäll innan men nu e hon ännu mer keligare av sig efter brunsten hihi.. fattar inget men e glad för hon e de.

Men jag har bara såå saknat er!

Frågan e bara om ni minns höhö men i alla fall ta åt er över komplimangen!

[BonnieL]
0

Så bra att hon kunde stanna!

[nataschaj]
0

ja de tycker jag med, ville inte alls sälja henne men nu så får hon ju stanna så.=)