Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 2505 ggr
PimTheGreat
0

vindskydd

har ni förslag på vad man kan ha till vindskydd till kaninerna? Behövs sättas på hundgårdssektionerna.

alla förslag e välkomna…;-)

Kloverblomma
0

bygg ett trä hus :) det behöver inte vara stort, bara 4 plankor så är det klart ;D 2kortsidor 1långsida och ett tak :)

PimTheGreat
0

finns trähus i alla 3 sektionerna till kaninerna, men när det blåser så blåser det in till de ändå…inte i husen med i buren. Tänker på sen när det blir snöigt och blåsigt då blir hela deras burar fulla av snö och blask om inget skydd sätts upp på hundgårdssektionerna..;-)

tantnett
0

Det finns ju rätt billiga presseningar, tror du inte det kan räcka?

Marsvin 4-ever Tungan ute.

PimTheGreat
0

#3 jo men det kommer inte se så trevligt ut… eller? gillar att man ser in till de från huset…

Lattjo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi köpte en billig gradin eller ad det är och satte som vind regnskydd. Náckdelen är att kaninerna kan bita på den som Lattjo gjorde Obestämd

Så här ser det ut ignorera det stora hålet som en viss liten kanin har gjort. Men jag rullade upp den så den inte hängde sådär.

emms
0

Plexiglas? :) Eller byggplast? Jag har byggplast som regnskydd till mina :)

Om du vill se dem så är ju plexiglas super. Men det är ju ganska dyrt väl? :P

Emma

nette25
0

köp vindy i byggvaruhandeln, d har jag hjort till mina kaniner, det är vitt o ser inte så tokigt ut, står emot vind o vatten o lätt att sätta upp, bara att klamra fast

PimTheGreat
0

#7 oki..;) då ska jag kolla de..Tack