Rabb-it.se Är det bra?
Nu skulle jagbeställa ett bogsele/sele.
*För det första är hemsidan Rabbit-it.se bra eller dåligt.
*Och vad är bäst bogsele eller H-Selar?
Mvh Allen :)<3
Rabb-it är en jättebra sida :D
Alla kanniner gillar ju olika selar, men jag använder Bogsele till min kanin.
Jag har beställt därifrån och jag är väldigt nöjd!
Alla tycker olika vilken sele som är bäst, men jag använder bogselar till mina kaniner.
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Jag ska beställa därifrån snart, har redan en H-sele, ska beställa en bogsele + koppel.
Jupp jag tycker att dom är de bästa att köpa från :)

Har både koppel och selar därifrån och jag tkr dom är jättebra. Fast om man har en väldigt liten kanin tkr jag att banden är lite breda..
Ja, hon är jäättebra! :) Är supernöjd med mina ;)
Jag har H-selar på mina :D
Jag gillar deras selar skarpt. Och kvaliten är också bra vid normalt användande.
Jag har h-selar till vissa av mina och bog till andra.
Fungerar på större, maffigare kaniner. Mindre kaniner och te.x utan mycket bringa så blir den lite mer problematiskt. Ska du ha till en liten kanin rekommenderar jag Libra Artic eller Tallbackens. Min dvärgharekorsning på 1,2 kg har en sele från Tallbackens, funkar utmärkt!
Not your mom, not your milk.
Har mina korsningar och nästan alla dom funkar i bogsele förutom några som vägrar att ha koppel på sig, har just nu ungefär 6 selen ifrån rabb-it och jag rekomenderar det starkt!
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Jag har beställt därifrån och tycker dem är jätte bra :d
jag använder H-sele på mina, men till kaniner som drar så ska man ju helst använda bogsele. Men ifall du vill ha en sele som du kan ha länge, så ska du köpa ifrån libraartic.
//Anna Odenbrand
JA!
Tycker som nån tidigare har skrivit att de är bra för kaniner i strl M och uppåt. på små kaniner (strl s) tycker jag branden är så breda så dom blir lite klunmpiga. Har en libra sele till min kille på knappt 1kg. Hade dock två honor på 1,7 resp 2,2kg och på dom var rabb-it selarna super :)
är jättenöjd med mina :)
♥
Jag kan absolut rekommendera Rabb-it -kanonbra selar och koppel!

När min kanin är fullvuxen är vikten 920-185gram. Villket märke passar bäst?
#16 Menar du storlek eller modell?

Storlek

och modell
Modell får du själv välja vilken som du tycker passar bäst till din kanin, vad är det för ras?

Lejonhuvad vuxen vikt på den här är 920-985gram
#21 Till lejonhuvad skulle jag ta Small.
Rabb-it gör jättefina selar och koppel!
Har själv beställt där ifrån och är jättenöjd 

#8 På äLIBRA ARTIC' har dom tydligen kepsar är dom för människor eller vadå?
Tycker Rbb-it är riktigt bra (:
Jag har H-selen till mina kaniner. Förutom en flicka som gärna drar, hon blir lugnare i bogselen. De andra knuttarna verkar känna sig "instängda".
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

#25 jag har jätte svårt att välja sele villket tker du e finnast? :P