Kaninbebisar 2 dagar gamla.
Nej men åhh, de är ju för söta 
Mamma kanin är supersöt hon med, massa pussar till dessa sötisar!
Så söta! Grattis i efterskott!
jättesöta! :) Alla fyra ;) Grattis grattis! (a')
Tacktack <3. :)
Vad söta, grattis! :D
Kram Johanna
Medarbetare på hermelinkanin och julen.
Besök gärna min hemsida, vinterstigens kaniner
Hjälp vad söta! Mamman var ju jättesöt hon också :)
Grattis! :)

Supersöta :D<3
Fast jag är lite förvirrad (A) Men det står på rubriken kaninbebisar 2 dagar gamla, sen i inlägget att de är 3 dagar och sen att de föddes igår, hehe ^^
#13 Gör det xD. Ne dom föddes igår morgon ^^ Så dom är ju 2 dagar idag? Eller xD

Så kul, grattis till bebisarna! Dem var jätte fina och mamman var verkligen ursöt!
Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus

#14 Hahaha x)) Nää, men då är de väl 1 dag gamla om de föddes igår? Eller ja, typ 1½ dag xP
#16 Ja xD Men 2 dagar så blir det enkelt ;) ^^
#15 Tacktack :)
supersöta :D
men pappa kanin? ska vi inte få se en bild på honom? :)
Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |
Pappa vet jag inte. Dom verkar bli japantecknade. Då är det nog min Kex. Annars är det Silverados Blåsippa.
Kex har aldrig gett blåa ungar med en hona förut. Fast honan varit blå. Och dom fått 3-4 kullar ihop (INTE HOS MIG!!) Han var stallkanin förut.
Om dessa blir blåa så är det nog Beppe. För det var två helfärgade och dom såg verkligen inte svarta ut. Dom var ljusare och mera blåtonade. Som ungarna jag lagt in bilder på…
Dock har Beppe japan i stammen och Indi med. Kanske inte helt omöjligt då?.
är väldigt förvirrad just nu. Dom har låånga öron. Kex har kortilikort. Så jag vet inte. Får helt enkelt vänta.
Jag är inte stolt över kullen. Var inte ens hemma när hon blev parad. Hon visade inga tecken på dräktighet. Hon blev aldrig spänd i magen osv. Inga knölar dagen innan. Hon gömde dom väldigt väldigt bra.
#19 Haha, okej ;) Ska du spara någon unge? (:
Vad söta!
// Emma :D