Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 624 ggr
[Caifeen]
0

Mumin är borta ..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår när jag kom hem till pappa för att hälsa på Mumin, ge han mat osv. var han inte i buren :( Först trodde jag att pappa hade flyttat in han i inneburen men det hade han inte. Jag gick sedan ut och letade efter han men jag hittade honom inte.
 När jag kom hem igen gick jag till buren för att försöka se hur han tagit sej ut men det finns inte ett spår! Det enda jag hittade var lite päls från (antagligen) Mumin, som satt fast i gallret på hagen.

Jag har satt upp lappar men ingen har hört av sig.

Onödigt inlägg - jag vet. Men jag är så orolig och jag måste få skriva av mig :(

[BonnieL]
0

Absolut inte ett onödigt inlägg! Jag hoppas verkligen att du hittar honom! *kram*

Zvintos
0

Nej vad jobbigt!
Får  verkligen hoppas att han kommer tillrätta.

KaninHanna
0

Vad tråkigt :/
Men hoppas han kommer hem igen!

Mvh Hanna

Mumiin
0

Håller tummar o tassar på att han kommer hem igen!

[aammE]
0

ÅÅHH, GUD SÅ HEMSKT! :C Ring polisen?

[Caifeen]
0

#5: Kan man verkligen ringa polisen för en försvunnen kanin? Jag tror inte dom bryr sig så mkt, men jag kanske gör det ändå :)

kaninjosse
0

ring inte 112! FInns ett spec. nr om du går in på polisen.se, tror numret är 114 14. Säg att din kanin är borta och att de ska höra av sig om någon ringer och sagt att de hittat en kanin som matchar din beskrivning.

[Caifeen]
0

#7: Haha, nej jag hade inte tänkt ringa 112. ^^ Man kan väl gå direkt till Stationen också? :)

[aammE]
0

#5 Ja, det är dit man ringer om man hittar ett djur.

malin--a
0

hoppas du hittar honom :(

tantnett
0

Men fy vad hemskt.

Hoppas innerligt att han kommer tillrätta.

Marsvin 4-ever Tungan ute.