Nyårsafton
Vad ska ni göra med era kaniner på nyår? Jag vet inte riktigt hur vi ska göra med molle och leah. kanske ta in dom?? hmm
Mina kommer att få flytta in i vårt garage i sina transportburar.
För blir det som förra året så kommer det att stå fullt med folk ca 10-15 m från vårt hus och smälla av sina raketer! Inte kul…..

Vi är då i stugan (därför har inte jag varit på kanin.ifokus, är bara hemma och hanldar) och då bor Hampus inne. Och vi är då på sjön och skuter… Så han klarar nog sig :)
Mina kaniner ska få flytta in i källaren ;) (Eller källare och källare, in på pappas kontor typ xD)

Jag ska ställa mina kaniner i burar i källaren i inneburar.
tar in dom i vårt föråd. :P
Medarbetare på Hundar.ifokus
Jag tänkte vår Punzie skulle få sig lite bättre utsikt…så jag sätter väl fast henne på nån raket så hon kan ta sig en tur…..
NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!! Huvva vad dålig humor jag har…..skojar definitivt. Vi ska nog vara hemma här på Nyår o det smälls så in i bomben…..jag får se till att stänga fönster ordentligt så minskar ju ljudet lite allafall….sen får jag väl sitta hos henne o hålla för öronen misstänker jag.
OM vi ska till min syrra o fira nyår så tar vi med henne dit och där är betydligt mindre smällande också…..
#6: Hahahah, känner mig så dum dom skrattar åt ditt ELAKA skämt :P Hihihihi, det var ganska kul ändå. Eftersom jag vet att du skojar! Heh.. :D
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Haha en raketkanin!!
Jag flyttar nog ner Albin i källaren. Där är det lagom kallt och det låter inte så mycket…

#6 Sånt händer kan jag tyvärr meddela. Min sambos lillebror blev dömd för misshandel för några år sedan, efter att ha pucklat på några tonårsidioter som tejpat fast en stackars katt vid nyårsraketer. 
#10: Dom borde blivit dömda för djurplågeri?!
Blir så ARG på sånna idi*ter

#11 Borde ha blivit, men det var bara sambons lillebror som blev dömd. Men de förtjänade ett par rejäla käftsmällar, de fega kräken som gör något sådant mot ett djur.
Anledningen till att de inte blev dömda, var för att ingen vågade vittna mot dem. Lättare att vittna mot en oskyldig kille som stod upp och försvarade ett oskyldigt djur. Att ägaren visade upp bilder och vet.utlåtande av sin brännskadade katt hjälpte inte. :-(
#12: Jävla idioter >.< Vissa folk har inget hjärta!
#12: Helt sjukt… Man blir ju riktigt ledsen!

#14 Trösta Din syster från mig.
Kände mig lite elak i en annan tråd. 
#12: Jag skulle kunna din samobs lillebror ;P

Våra kaniner bor ju delvis i ett förråd och delvis ute om dom vill, en Hage, och i förrådet är de ganska tyst även om det smäller och bullrar utomhus. Fast vid fösterna bullrar det kanske mera..
ska hålla dom inne i frådet nu till nyårsaftonen. bomull i öronen funkr nog inte på kaniner :P dom blir nog bara stressade av att ha det i öronen..
förra året så tyckte ninni att dte lät mkt, men .hon va ju med oss på kvällen så det va kanske därför-
nu har hon ju sällskap omkring sig så nu lär de bli lugnare.