Nu har Dragon flyttat!
Nu har min lille sötnos flyttat. Hans nya familj var nyss här och hämtade honom. Hans nya ägare är en 8-årig flicka, som tydligen är väldigt djurvan. Hennes mamma och 15-åriga syster kommer hjälpa till att sköta om honom, och de har haft kanin förut.
De var helt överlyckliga när de fick se honom! Fick många komplimanger om honom och hur mina kaniner bodde. Mamman sa att det syns att jag har bra hand om dem, för de var så nyfikna och snälla. Det värmde verkligen att höra. 
Hoppas och tror att Dragon kommer få det jättebra hos sin nya familj.
Vintertid kommer han få bo inomhus, så de kan vara med honom så mycket som möjligt och få honom jättetam. Sommartid kommer han få bo i en stooor Hage! Plats har dem, för de bor på landet. Och djur har dem också (hästar, hundar, katter, höns osv).
Så jag önskar honom och hans familj lycka till, och jag hoppas de får många fina år tillsammans. 

Det låter ju superbra :) Dom kommer nog ta väl hand om den lille sötnosen :D Och nu kan du ju skaffa en till kanin NinniH! :D
Hehe, japp Matilda_91! Precis vad jag tänkt.
Men kommer vänta ett tag, tills jag hittar en jag VERKLIGEN fastnar för!
Och tills jag har råd att bygga några nya burar. Skulle behöva slänga några av dem jag har nu..
åh. Låter som din lilla dragon kommer få det finfint i sitt nya hem :)

Hoppas att Dragon får det jättebra! Det känns fortfarande sorgligt att det inte var här hos mig han hamnade.. Men-men.. Om ni undrar varför inte jag köpte honom, så är anledningarna flera; mkt utgifter ändå just nu pga tänderna, tandvärk, inflammation i en tand som har pågått ett par månader minst.. Det har gjort att jag inte mått bra på länge… Om jag varit piggare, då hade Dragon hamnat här, var så säkra!!!! hehe. Men håller tummarna att han får det bra i sitt nya hem!!!! =)

Önskar Dragon all lycka med den nya famlijen :)
Hoppas Dragon får ett långt och lyckligt liv med sin nya familj :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]