Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 228 ggr
Pinscher2
0

Behöver eran hjälp!

Hej hej hallå kära vänner!

Nu är det så här va, att jag har fixat en ny hemsida som jag behöver lite "hjälp" med.

Skulle ni vilja vara så snälla & kika på min hemsida och sen talar om vad ni tycker fattas!? Sånt som ni vill läsa om när ni besöker en hemsida m.m! Sånt som ni hade lagt till om det var eran sida. Ja ni vet… =)

Tack på förhand!! http://medlem.spray.se/lustgardens/

Matilda_91
0

Åh vilken jättefin sida! Tycker inte det var nånting alls som saknades. Fina stora bilder och bra fakta. Det är kul att läsa lite om kaninernas personliget, det är inte vanligt på andra hemsidor. Också roligt att läsa om dina andra djur :)

Myrra
0

WOW va snygg hemsida du fixat till!

Tycker allt var bra, fast en Gästbok kan väl vara kul också?

Fina bilder och bra skrivet =)

Pinscher2
0

TACK va söta ni är!! =)

MEN jag har försökt fixa gästbok (för det vill jag gärna ha) men jag vette tusan hur jag ska få dit en sån… Generad 

__iE
0

fin sida! :)

Lotta_A
0

jag tycker den är perfekt! supersnygg

Pinscher2
0

Men är ni ärliga nu…?! Jag tycker den känns… naken eller hur jag ska förklara! =/

Hopi
0

Verkligen superfin hemsida! =) Så kul att läsa om djuren och jättefina foton! Perfekt!!! =)

KajsaM
0

Jättefin :) Kanske en "kaninrumet" där du berättar om hur du byggt burarna, vilken matrial, bild på burarna en och en :) Super fin =)

Hopi
0

Klart vi är ärliga!!!! Flört Sidan är jättebra!!!

Muumintrollan
0

Tycker sidan ser fin o bra ut…lätt att hitta och söta niner!!! Men känner du att den är tom….tja varför inte skriva lite ….om de olika raserna…berätta hur de bor…vad de äter….tja lite av varje…utställningar…..inte vet jag…..bara slänger ur mig lite om du vill ha idéer….

Tina-A
0

Vart är det "naket"? Tycker det finns en massa roliga saker att titta på, det ändå skulle väl vara gästboken då!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]