JUlklapparna
vad fick ni i julklapparna då ?
själv fick jag massa fina grejer och ska jag få hembyggd jättefin :en stor (!) bur! Morsan är slöjdlärare blandannat :) så den blir jättefin :) ska ta kort sen när dom flyttat in i den :)(den går att dela..)
Fick inte så mycket saker. Men jag fick massa pengar som jag ska köpa nya möbler för. Jag ska ju flytta nu så då behövs det en massa pengar så jag kan köpa allt som behövs :)
Av mamma och pappa fick jag pengar, som jag köpte min nya digitalkamera för.
Av farmor fick jag en jättefin kanna med citroner på, som matchar pajformen och skålarna jag och min pojkvän fick i förlovningspresent av henne. Plus att jag fick nya raggsockor (som jag önskat mig!
) och 2 underlakan som matchar mina rosa påslakan jag fick av henne när jag fyllde år. 
Av de andra fick jag ingenting, då de slutat ge presenter till oss och mamma+pappa slutat ge till deras barn. Är tydligen mer ekonomiskt… Och sen ger de bara 150kr vid födelsedagar, även när man fyller 18 (jag).
Vad jag får av min pojkvän är jag inte helt säker på. Han har letat efter något nu när han är i Thailand, men han hittar inget. Så troligen får jag pengar. 
Min bästa julklapp var definitivt den 3:dje digitalkameran! Ville ha ytterligare en långzoom, så jag köpte mig en Canon Powershot S3IS. Fick den dock före jul.. :P
Jag fick en klocka, chocklad, parfym och 3000kr
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

- En bärbar dator
- Tre parfymer
- Fleeceunderställ
- Aladdinask
- Örhängen
- Halsband
- En tröja
- 500 kr
- Biokort
- En pincett ;)
Sen tror jag inte att de va nått mer =)
- Kläder
- En stickad vit halsduk
- En liten bok om kaniner
- Presentkort på HM
- Godis
- 200 kr
- 2 olika parfymer
- deodorant (Luktar jag illa? XD)
- Pennor
- Anteckningsblock
- DVD
Och lite mer ;Pg

Jag fick 3000kr och handla för när vi va på Ullared och så fick jag en bil och lite små saker!
Är toppen nöjd med mina julklappar!
#7: Åh. ullared är ju bäst. älskar den affären!
En bil. åhmaygog. kuul :D vad för bil?

Jag fick
Martin stenmarck skivan 7milakliv
plattång
present kort på H&M
presentkort på Kappahl
presentkort på en helkroppsmassage
stekgryta i gjutjärn
glöggset
Sen var det säkert någe mer…min bebis i magen fick en radiostyrdbil av min bror han hoppas att det ska bli en Pojke, sen fick den en massa kläder!!!
Vi vuxna ger inte varann julklappar men fick en liten present ändå precis före jul….en stekpanna!!!….hahah….undrar om nån vill ha den i skallen….fniss…..
Fotbollan fick däremot lite smått o gott av oss….och en till är att vänta senare….för det strulade lite med internetbeställningen.

Jag fick:
- Playstation 2 + spel
- Idolspelet
- Två böcker (en av dem "kaniner lyckliga och friska")
- Inredningssaker till mitt rum
- Godis
- Transportbur
- Mössa
- Pyjamas
- presentkort på gina tricot
- Foton på mina kusiner
- Reflexväst (jag hade önskat mig det)
- Smink och hårgrejer
- Kläder
- Prenumeration på FRIDA-tidningen
- Pengar
- Smycken
- Parfym
- Hudkräm
Det var det mesta iaf

vilka fina paket =) hoppas att ni alla är nöjda! (jag är iaf nöjd =) )
ska ni få något i NYårsprensent ?
vi brukar köpa en "grej" till våra föräldrar =)

Jag fick en mobil :D Det behövdes verkligen :) Presentkort, pengar och biokort fick jag med. Och lite smågrejer som smycken, pyamas och en stor härlig tekopp :D Jag älskar te!

va fint, håller fullständigt med-va går upp mot en rykande kopp te vilken tid på dygnet som helst ? :) har massa egna koppar (stora) som jag önskat mig förr :) så nu kan jag oxå dricka te i mängder..
Jag älskar också te :) Mycket godare än kaffe i alla fall :P

jag fick :
- en liten digitalkamera
- 750 kr
- presentkort, ¨på vero moda, bokia
- underkläder o strumpor- i massor ^^
- morgonrock
- dunstrumpor
- vantar
- en bag
- Toffifee
- parfym
- hårspray
- klocka
det va nog allt :) trodde verkligen inte att jag skulle få en kamera, så jag blev super glad när jag fick den ;D

Toffifee va de ja…. =P

#15: Det tycker jag med! Ska aldrig börja dricka kaffe ;) Det är inte nyttigt, man får gula tänder och man blir beroende.. fast iof så får man ju gula tänder av te också..

#17, ;)

Hihihi =)

Jag fick..
Digitalkamera
2000kr
kläder
2 spel
lampa
en glaskula
present kort att klippa mej
halsduk
Med mycke mera :D