FAAN :'(
Idag när jag kommer hem, trött och så, ser jag att Sheldon är ute i stora buren! Där Simba, Pelle och nu Ritzzo bor. Springer fram till gården och ser att någon knipsatt upp låset jag haft till hela gården. Troys bur är öppen och lika så Sheldons. Jag tar upp Sheldon och sätter in honom i sin bur och stänger, och kollar om troy är kvar i buren och de är han inte! Så ser jag Troy sitta på grannens tomt under en buske, när jag fått tag i honom och satt honom i sin bur (han var väldigt uppskärrad) så tar jag upp Ritzzo och hon ser ut att blivit parad när jag kollar där nere. F-n j-vla skit.. Jag som hade tänkt vänta och ta en renrasig kull på henne .. Stackars Ritzzo.. Hoppas hon inte får några ungar. Men hon var super brunstig precis nu så de finns väl stor chans :unsure:
De är andra gången någon satt in Sheldon med Ritzzo, och förra gången blev de jue ungar, Diva och Mulle.. Efter den incidenten satte jag lås, men detta verkar inte ha hjälpt något. Är såå sur.
Och sen att Troy var utsläppt den här gången, de har fått mig att reagera. De finns jätte mycket katter i området men som tur var är han inte skadad, han kunde jue blivit dödad!!
Sitter och skakar i hela kroppen. Varför ska jag ha en sån j-vla otur ? :'(
Tycker synd om dig :( Hoppas du och kaninerna får det bättre.

Vem är så dum i huvudet att den släpper ut nåns kaniner?!?!?!?! AAH! blir så jävla arg, speciellt eftersom du hade planerat en annan kull med Rizzo. Jag tycker du ska polisanmäla…

Åh nej, hoppas att det inte blir någon kull.. Kramar på dej! :)
Och hon har haft två kullar i år :(
Stackare.. Hoppas han/hon som håller på sådär slutar eller tas fatt!
Vilken idi*t går och knipsar upp lås till någons kaninburar? Fattar inte vad det är med folk! Blir så himla arg..!
Tur att alla kaniner kom tillbaka iaf, det hade kunnat gå mycket värre!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
ne vad tråkigt :(

Men fy vad hemskt! Tur att det inte slutade värre iaf! Men det är nog illa det som skett! Tycker oxå att du ska polisanmäla!! Så där ska det ju inte få hända! Du får sätta fast en stor kätting med ett stort hänglås på!!! grrr vad arg man blir! Du har ingen aning om VEM det är som gör det här????

Stackars dig :( Jag tycker också du ska polisanmäla…

Undrar vad det är för pucko som gör nåt sånt???? =(
Usch vad tråkigt :(
Har du inga grannar som kan ha sett vem som var hos kaninerna?

men usch ! säger som alla andra, vilken idot :( >.<
#6: Jag håller med dig till 100%
Tycker gätte synd om dig Tribe hoppas det inte blir någon kull!

nääääeee.. Så träligt asså…. =(
vad hemskt att nån går o släpper ut dom. kan ju hända vad som helst! himla tur att de klarade sig o hoppas hon inte är dräktig.
Ja man borde väl kunna polisanmäla sånt? Även om polisen inte kan göra så mycket kanske så skadar det kanske inte att ändå göra en anmälan. Folk har ju inte på andras djur att göra!
fy va hemskt! polisanmäl! + sätt upp övervakningskaameror och skaffa något mer lås..
vilket pucko som går och knipsar upp låsen sådär. :(
Tycker synd om dig!

Jaa man blir så J****r arg på dom/den >.<
Tur att ninerna levar iallafall :)
Suck :(
Nån som vill köpa kanienr ?
hmm,, tycker det är löjligt att man ska behöva sätta upp överbavakningskameror och sånt shit bara för att klåfingriga människor som inte har något att göra ska kunna gå och vandalisera så! usch fattar verkligen inte hur man tänker när man gör det eller om de ens tänker!!
Medarbetare på Hundar.ifokus
Stackars dig och stackars Kaninerna!!! Om du har möjlighet så sätt upp en lampa som tänds automatiskt när nån närmar sig låset….Då tror jag inte den eller de som gör så mot dig kommer att längta tillbaka till dina kaninburar…..

#21 Ja det är jättebra :) Vi har det i stugan för det är ganska många nyfikna som vill titta in i stugerna men då en lampa tänds så går dom :D

Hoppas att hon inte får några ungar då! Men det är ju tur att ingen blev skadad eller stulen eller andra hämska saker.
Det har vi också. men tror snart att folk kommer att sluta tro att någon kommer och tänder,, tex då nästan alla på våran gata har det,,
Medarbetare på Hundar.ifokus