Trocaderos Selar & Koppel ---> VÅRREA!
**REA
**Alla bröstselar 40 kr (ord.pris 60 kr)
Mint gröna koppel 25 kr
Just nu 15/5 - 15/6
10 % rabatt på hela köpet! (gäller endast vid beställning och förbeställning till tävling)
**Kommande tävlingar:
**23/5 Sikfors KM Norrbottens Kh
Selar kommer att finnas på plats denna tävling, om du vill ha 10 % rabatt måste du förbeställa och betala in före tävlingen.
Mer om storlekar, färger och bilder finns på hemsidan --> www.tsk_kaniner.3w.se
Hälsningar
Frida Johansson
Trocaderos Selar & Koppel
tsk_kaniner@hotmail.com

OBS!
Hemsidan är dåligt uppdaterad, priser är de som står här och inte på hemsidan.

Putt :)
Kan du inte lägga upp bilder på bröstselarna?
Dem funkar nämligen inte på hemsidan.
nej såg inte dom häller
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

#3 och 4 Jag har även fått mejl om detta. Jag har pratat med min webmaster och bett henne göra det snarast.

Missade att skriva i annonsen.
10 % rabatt gäller inte bröstselarna och de mintgröna kopplerna då de redan är på rea.

Förstog inte riktigt.. Om man beställer dem så man får dom hem i posten, är det inte Rea då?
/Saralindh
Hyltegårdens kaniner, (hemsida m.m kommer)

#7 Jo, det är 10 % rabatt om man beställer, dock inte om man köper på tävling

Det finns bilder på alla selarna här nu (:
Ev intresserad av grön bröstsele (strl M) och svart koppel.
Men ska sova på saken först. =)
Vad skulle det kosta med en röd och en grön bröstsele i
stl S och ett svart koppel?? och frakten

#17 Tyvärr så finns inte bröstselarna i storlek S
#18 grrrr… bara för att ja letat efter sådanna…..
Skulle vilja köpa ett bröstsele till dvärgvädur. Är det olika storlekar? Hon är ännu bara unge så om det är olika storlekar vill jag ha en liten och en hon kan ha när hon är större.
Gärna i svart. :)
jag vill beställa ett grönt bröstsele i den storlek som lejonhuvade har:P
// Hanna
#21 - De är för stora för lejonhuvade. Har en sådan på min hoppkorsning som väger över 2 kg.
#20 - Kan passa när dvärgväduren är vuxen.
Not your mom, not your milk.
aha ok
// Hanna
Har mailat dig ^^

Bröstselarna finns ändast i storlek Medium. Men på de flesta kaniner som har large passar den också. Då den går att reglera under magen och den är ganska lång i ryggen. Dock så passar den både på medium och large i ryggen.

Går det att retunera om den inte passar..?
/Saralindh
Hyltegårdens kaniner, (hemsida m.m kommer)

#26 Ja det går, läs på hemsidan under fliken "Beställa" så står det längre ner
#27 Ja, vad bilden visar så ska selen kunna passa på den kaninen

#28 Ok vad bra för jag tror jag ska köpa en bröstsele istället för bogsele…
MVH.
Louise T
Medarbetare på Dvärgkaniner.ifokus.
" Everybody needs inspiration "
ev intresserad av en blå kanske ?

Jag har nu svarat på alla PM och mejl som jag fått, bara att höra av er om ni har några frågor :)

#33 small medium är aldeles för stort;D
// Hanna

#33 Small skulle bli bra :)
#34,35 okej, det är ju bra att veta om mina föräldrar skulle gå med på att beställa 

Fina ;)

#38 Tack :)

Varför har du inte bröstselen i storlek small? vet du någon som har det? mina är för små för medium =P

Jag har dem ändast i medium för att det är bara någon som vill ha small och det lönar sig inte att köpa in för några få, tyvärr. Och jag vet inte om någon annan har.

Nästa tävling blir den 6/6 i Piteå alltså nu på lördag. Om du vill vara säker på att selen/kopplet du vill köpa finns med i rätt storlek och färg så går det bra att förbeställa via PM eller mejl.
tsk_kaniner@hotmail.com
//Frida

Putt

Putt
#0 Jag ska få hem en dvärgvädursrexkille i nästa vecka. Han trivs tydligen bäst med bröstselar. Så jag undrar om du tror att en (grön i så fall) av din storlek M kan passa? Han är ganska smecker om jag förstått det rätt. :)

Hur skickar man pengarna? :S
Vad skall jag ha för sele till min dvvädurs kille chinchillafärgad vad blir snyggast och bäst? Han är snart 10 v….
#47Tror jag du ska välja själv så du blir nöjd. :) Vill du ha råd så är rött väldigt snyttg, kan tänka mig det kan passa. :)

Jag beställde en sele och koppel igår på Rabb-it.se så jag är inte intresserad men dom var fina <3

#45 Storlek medium borde passa bra :)
#46 Man betalar in pengarna på ett konto då man skickat beställningen
#49 Okej, rabb-it har ju semästerstängt till 3 augusti
#50 Ja, annars kan man ju sy in den en aning. :) Ska ta en titt till på din hemsida innan jag beställer, är på jakt efter några selar till nämligen. :)
#50 En fråga till, jag har en rexhona (storlek L ca) hon behöver en sele, inte hopp, utan helst bröstsele, annars bogsele. Bör hon ha L eller M i storlek tror du? Hon är som en ganska stor hare.
Jag beställde en röd bogsele och ett koppel till i stl S nu. Testar då det inte funkar med det vi köpt tidigare. Alldeles för stor…

#51 Okej :)
Jag har ju inte sett hur stor hon är men det låter som att du behöver en large. Men du får kanske testa dig fram?

#50 Okej tack :)
#53 Jag får kanske det. :) Vill ha en L blå bröstsele, och en grön M bröstsele. Jag mailar dig och gör beställningen. :)
Det blir 80kr + frakt för det? Vad blir frakten på?

#55 Frakten blir 15 kr :)
#56 Alltså 95kr? :)
Gör min beställning via mail senare. Återkommer absålut. :)

Jag tycker att det är lite tråkigt att alla bilder inte fungerar, har du lust att fixa? =)

#57 Jo, det blir 95 kr,
Vad roligt att du säger så :)
#58 Det är inte jag som gör hemsida, jag har sagt det år min webmaster men hon har inte hunnit fixa det ännu, tyvärr
Oj! Jag skickade en beställning men glömde skriva storlek! Vad gör jag?

Kan bara påpeka här att jag har beställt både bröst & bogsele och är verkligen super nöjd med dem! :)
MVH.
Louise T
Medarbetare på Dvärgkaniner.ifokus.
" Everybody needs inspiration "

Om jag beställer, kan jag då skicka pengarna i ett kuvert till dig:)?
Mvh / Julia, Linnea och kaninerna:)
Lejonhuvade kaniner och hoppkorsningar--> www.ulanea.weebly.com
Medarbetare på www.lejonkaniner.ifokus.se !

#62 Ja det går bra, mejla mig så kan vi prata mer tsk_kaniner@hotmail.com