Kaninfeber!!!!
Japp….så är det….jag tror jag har drabbats av "kaninfeber"….jag kan gå in här på gruppen flera ggr om dan och bara bläddra och titta på alla fina bilder på era kaniner. Och man blir ju kär i dem allihopa…..En träff skulle vara kul framåt sommaren…..ser framför mig hur alla kommer och tar med ALLA sina kaniner….och sen bjuder jag på fika i ett hus en bit bort och medan ni fikar så "passar jag kaninerna"….vilket betyder "jag passar på att kidnappa" dem alla!!! Sen åker jag till ett tomt öde hus i skogen och bosätter mig där med dem……..Så kan jag pussa på dem hur mycket jag vill!!!
Japp så får det bli……nån som kommer till mötet……fniss….garv…..
Kram på er alla och puss på alla ninerna….!!! Ni e lika goa "allahoppa"!!!
Idén med kidnappning fick jag av Kajsa under "favorit bild" tråden….hon försöker minsann lägga in en plan för kidnappning av Punzie…..ajsing bajsing Kajsing!!!! hehe.
Haha, känner igen mig i dig :P Och "favorit bild" tråden är en av mina favorit-trådar! Så himla mycket fina bilder! :D
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Hehe jajamänsan jag kidnappar Punzie en vacker dag
När du minst anar det :P
Glöm att jag kommer på den träffen om du tänker kidnappa min Molle ;) Hahaha. Du sitter där hemma och smider en massa onda planer du… :P
Nemen på riktigt :) Det skulle vara jättekul med en träff framåt sommaren!

Och då får ni ta MASSOR med bilder ;P
Håller med Lotta, jag tar aldrig med dej Hampus.. Jag far och tar Punzie istället 
Jaja…..ok….jag sitter här hemma o smider en massa onda planer….NÄPP!! de är inte onda…jag o kaninerna kommer få det superbra…haha. Det är NI som är onda som "hotar mig" nu….ta min Punzie…..och så oförskämt att inte komma på mötet…jag som trugar i er fika o allt….heheheheheh……..
Nä jag har kommit på er nu minsann!!! Ni är baaaara ute efter MIN kanin….och ni tar chansen att "gadda ihop" er mot en "tant"……bara för att ni springer fortare än mig…..hihihi…..
(jag vet jag vet jag veeeeet….jag äääääär en "aning" kokoooooo)

Jajamänsan här smider vi planer mot dej… hahaa *ondmin* du kommer aldrig mer att se Punzie… Heheee =)
Hallååååååååå!!!! TINA O LOTTA!!!! Gör nååååååt…….varför tog ni med den "galna Kajsan" här i gruppen……..kom inte o säg att hon gör nån nytta va!!!!! HON TÄNKER TA MIN NIIIIIIIN……
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Snart får man logga ut…….ni är heltokiga….får ju ont i magen av skrattandet……

Hahahaa Jag lurade Lotta & Tina.. NU visar jag min onda sida… Kaniner gör dej galen ;D hahaa en annan vacker dag när jag har punzie så kommer jag att ta Molle,Leah,Albin,Dennis,Andy och alla andras niner!
Hahaa gud vad skojj jag har!
Hördu du duuuuuu Kajsa….Inte kommer DU får några julklappar i år inte……det är ju bara snälla barn som får det….heheh……

Jaja vi får se ;D Hehe men jag behöver inga.. Jag kommer ju att ta alla niner så…

Nu ska vi vara snälla! :D inte bråka barn. Jag tycker att vi skaffar hur många kaninungar som helst istället med våra kaniner :D Då kan ju alla här på sajten få en egen Molle och en punzie och en Hampus och en Leah och en Dennis! Det är bara att para dom med varandra hejvilt så får alla vad dom vill ha! Superbra idé va?? Eller..?

Hahaaha super bra idé Matilda… Vi parar hejvilt ;D haha Hampus paxar Punzie :P

*skrattar för fullt* Ojojoj vad härligt att jag hittade den här sidan! Jag är helt slut av allt städande o pyntande, trött och låg - så kom jag hit och får skratta lite… haha.. Ja, vi parar alla! Så vi får MASSOR av nin-bebbar, som vi kan dela på! hehe Det vore allt för härligt!!!!! 

Vad bra att vi fick dej på andra tankar Annelie :)
Jajamänsan nu parar vi hejvilt :P Hehe vad skojj ;D

Tihi, ja Albin ställer upp :D

Bra, Hampus också ;D
Mina ställer upp med.
Alla utom Zvinto! Blir lite svårt när han inte har några "påsar". *skratt* De kapades för 1 år sedan. hehe

Men då måste vara snart då ;D Hampe ska snart kastreras :P