Julen
5 dagar kvar till jul.. och alla julkappar är inte köpta
men på Torsdag ska jag köpa dom :D Vet att vi har haft en sån här tråd men men :D
Så till saken: Vad ska era niner få i julklapp? Vad ska dom mer få/göra?
Så nu snackar vi lite dom julen bara :D
Jadu.. Ska som sagt till tandläkaren på fredag (usch usch XD) Någon som vet om det gör ont att borra? ^^
Aja, nu blev det lite "off topic" Själv ska jag fira jul på Ekerö (bor i stockholm). Vi åker dit ca 12 och kommer hem vid 22. Så kaninerna kommer inte få mycket jul :( Men jag firar dem lite på lördag istället :D

Okej :) Vi ska för första gången vara hemmsa oss hos (!) men farmor och kussinerna med efter lunch så ska vi vara en stund med mormor,morfar,gammel moster och hennes man och gammel mormor och morfar:) Så jag är hemma hela dan med hampus =)
I julklapp ska lillen få; Ett hus,ny matskål,klicker och en leksak. + annat gått :D
Min ska få: En leksaks boll, en transportbur, en skylt där det står "Jag är på hugget", lite gröt och sånt :D
Har inga kaniner men jag skulle nog om haft ge dem lite godis och kel det är det deuppskattar mest ju!int bryr dom sig om man köper ett hus om det om det finns mat på tallriken!
Men dom skulle nog uppskatta ett"hus" också!

Jag har byggt ett kaninhinder till Skruttan och Elvis, och så ska de få lite godis också! Var kan man köpa en klicker? Djuraffär?

Hur mycket kostade den? Ungefär?

inte över 100 lappen, kring 30-50kr =)

ok, tack :D

Vsg ;)
Jag ska inte fira så mycket jul i år. Tycker inte om julen så mycket faktiskt. Men vi ska äta lite jullunch och så blir det väl lite paketutdelning, men det är allt. På kvällen ska jag nog hem till en kompis och fira lite med henne.
Mina kaniner ska nog få lite julgodis :) Dom kanske ska få vara med och titta på när vi öppnar julklappar me :) hehe

Hampus ska få försöka öppna hans paket själv :D
#12: Spännande :) Har du slagit in det??
Hur tror du det kommer gå? :P hihi
Ta kort på det!

#13 Joo men ett tunt lager papper :P Ja vi får se :D Joo jag tar kort :)

Hihi, Smilla (hunden) öppnar alltid paketen själv. Även andras. Förra året fattades det tre små paket under granen men vi hittade dom nästa dag öppnade och lite gnagna på i smillas korg. Haha, den som tycker mest om att öppna paket i vår familj är helt klart hon! Men i år kommer vi hålla koll på henne så hon inte går för nära paketen hihihi

#15 Julklapps tjuv :D Hehe
#15: haha. vad charmigt!
Hur gammal är lilla smilla då? :)

fixade det sista idag, elr jaa förutom till min lillebror.. men vet inte om jag ska köpa ngt till han :P (A)

Imorgon ska jag och köpa dom sista =)
Omg, är Smilla en springer? ;P
Söt vovve matilda

Nu är det bara 2 dagar kvar

Ohh, och nu är alla julklappar köpta :D Även Hampus :P
Nu e det bara 2 dagar kvar (knappt). vad har ni önskat er i julklapp då???

#26, jag har eg. inte önskat mig ngt speciellt :)
presentkort, en digital kamera (men det kmr jag nog inte få ändå ;P) en trippeltång, (kmr jag nog inte heller få ^^)
jaa, blir glad över vad jag får :D
vad har du själv önskat dig ? :)
tänkte ge Skalman lite gröt! och granris och en julklapp med också gott innehåll!!
Medarbetare på Hundar.ifokus

Och nu är det bara 1 dag kvar!!
Hampus ska få: Pinne att gnaga på,1 gnagerstång,En leksak,Matskål,Nytt hus,Klicker, och grönsaker/frukt :)

#29 Vad mycket julklappar Hampus ska få, han kommer nog bli jätte glad. Jag köpte en klicker igår (kostade 29 kr) och jag började klickerträningen i morse. Elvis och Skruttan tyckte det var jätteroligt. Elvis gjorde till och med glädje skutt.
#23 : Haha. Min moster har en tik som heter Smilla och är en springer ;D

#30 Hehe ja han måste ju bli lite bortskämd ;D Vad roligt att dom tyckte om att klickerträna :D
Nu har jag övertalat mamma & pappa om att ta med kaninerna till Ekerö imorgon :) Wiie. Blir en fin jul iallafall då för dem ;) Dem får åka i transportburar och så tar jag med en rasthage och selen.

Vad roligt dina niner kommer få :)