Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 442 ggr
Linus-the-bunny
0

Lösa hundar :S

När jag skulle vara kaninvakt åt min kompis kann då gick vi på prommenad i skogen allt gick bra men sen hände det :S Två stora boxrar kom springande mot mig,jag är inte rädd för stora hundar men det här var ju läskigt! jag var tvungen att släppa loss kaninen, men då jagade de kaninen tillslut gömde den sig i gräset tur att de inte såg na!  

och i den skogen finns det även älg och andra djur…

Veero
0

oj, lösa hundar? kanske har sprungit bort?

Tur att ingen skada skedde!

[Caaassie]
0

Släppa loss kaninen? Varför det?

Linus-the-bunny
0

Jo för att annars skulle de hoppa på mig och kanske bita kaninen

Linus-the-bunny
0

#1 ägarn kom springande som tur var :)

[Caaassie]
0

Jaha okej.
Alltså jag blir skogstokig på endel hundägare som låter sina hundar springa lösa helt hux flux!! Tur att de varken gjorde dig eller din kompis kanin illa.

Kaninisen
0

Tur att kaninen inte sprang iväg, tror de flesta skulle rymt iväg faktiskt..

Vad sa ägaren då?

[Wera]
0

Jag skulle aldrig släppa lös kaninen om två hundar kom… jag brukar lltid skydda kaninen med armarna och vända mig om från hundarna.

Det är större risk att hundarna tar den när du släppt lös den.
Tur att dom inte fick tag på den.

Linus-the-bunny
0

#7 aaa men de var lixom starka och kraftiga och kaninen blev jätte rädd och liksom rivas jag skulle inte hinna

#6 ägarn sa: kommer kaninen tillbaka?

[BonnieL]
0

Läskigt! Men jag skulle aldrig släppa kaninen isåfall, då är det rätt stor chans att hundarna springer efter.

Linus-the-bunny
0

aaa men fick panik visste inte vad jag skulle göra

annaforsgren
0

Tur att kaninen inte kom till skada:), Men det var dåligt av ägarna att inte hålla koll på hundarna eftersom att det kan dyka upp kaniner och liknande på vägen.

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus