Kanin iFokus

Kanin

Etikettkaninhoppning-och-selar
Läst 842 ggr
EricaN
0

Hoppträning! *Film*

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag tycker det gick ganska bra!

Tränade på ny mark där han aldrig varit och det tog han bra.

Kommentera gärna (men inte nertryckande kommentarer tack!)

Ser ni något ni tycker ser fel ut så ge tips? istället för att klaga!

http://www.youtube.com/watch?v=Xofj_yr4QcM

ladysurprise
0

Vad duktig din ninis är :)..

EricaN
0

Tack =)

Tävlade i helgen men han fick sådan rampfeber så han stängde av helt =( Men det blir nog bättre med lite mer tävlingsrutin och högre ålder =P

ladysurprise
0

#2 De går nog bätre som du säjer när han får lite mer rutin i tävlandet :)..

På filmen fick han ju sån super fart som min dvv hona får när hon ser mat X-D önskar hon kunde få sån fart när hon ska hoppa med ^^

Veero
0

Ducktig :D

EricaN
0

#4Tack=D

Maiae
0

Duktigt! :)

Mvh Maia

liiinas
0

Fint det såg ut :D

steelskaniner
0

Är inte jätte bra på att hoppa men ger nått tips? iaf! :) 1. det är lättare att håla kopplet i handen närmast hindren.. tycker jag då , du kan ju alltid prova.. Ett annat är att du ser väldigt spänd ut och liksomm smyger fram. försök rätta på ryggen och slappna av. På denna film böjjer du hela tiden på ryggen vilket kan bli ganska jobbigt efter ett tag. Så räta på ryggen och böj dig bara ner när han stannar framför hindret.

Annars ser det super bra ut :) !

KaninEmma
0

Jätteduktig :D

// Emma :D

EricaN
0

Tack allihop! =)

#8 Jag är förvånad själv över hur jag arbetar med kroppen då jag inte brukar göra så =P

Synd att det inte gick så här bra på tävlingsdebuten i helgen =P

[BonnieL]
0

Duktig! :)

hjartelyckanskaniner
0

Säger som #8. Jag har tävlat i 3 år men är ju inte helt 100% bra, vilket händer alla. Om man har en böjd rygg så känner kaninen sig jagad och springer då oftast bara runder eller springer ifrån hindert. Ett tips? är att rulla kopplet runt ena handen och hålla lite i kopplet med andra så att du kan hålla koll både på koppel, kaninen och kunna rulla ut kopplet om kaninen springer lite snabbare än vad du hinner med:)

Annars tycker jag det ser snyggt ut! En väldigt duktig kanin för att vara på en mark där du aldrig hoppat innan:) Mina brukar bara äta gräs eller som Glader- para sig med matte -.- vet inte vad jag ska göra med honom.

Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/