Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 570 ggr
monica551
0

Brunmantlad rexunge !

Jag fick en kull nu i sommar med något så ovanligt som en brun manteltecknad rexkaninunge. Det blev en jätte rolig kull med tre st mycket ovanliga och lite "udda" färger på rexkaniner.

Han är hur söt som helst och helt underbar till sätt och sinne. Han finns även till salu om någon skulle vara intresserad av denna lilla godisbit. Själva mantelteckningen är inte direkt bra så det är inget utställningsdjur.

För mer info se min hemsida: http://www.molargarden.se/kanin-kullar.html

Eller maila mig på:
monica@molargarden.se

Eller ring mig på:
070-522 44 99

Brun manteltecknad rexkanin - hane.

monica551
0

putt

Baralisah
0

Otroligt vacker!Kyss

Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus

rosahumla
0

Nejmen ooh, vilken snygging! <3

Får tyvärr inte ha mer men jag tror nog att du hittar ett hem åt den, :)

monica551
0

Han är super social och en himla mysig kaninunge så jag hoppas verkligen att det är någon som vill ha denna gosekille som en mysig kelkanin. För han kommer verkligen att passa som just kelkanin då han är rätt lugn och kelen av sig.

Men han är fortfarande otingad!

Hannsi
0

Gud vilken underbaring!

Kikade in på din hemsida och wow, vilka härliga kaninungar du har. Förbannar mig själv för att jag inte har plats till en tuss till för tillfället, båden den brunmantlade och svartmantlade var helt underbara. Hoppas verkligen du hittar ett bra hem till dem!

monica551
0

#5  Tack!

Ja dom är helt underbart söta.

Igår var det några här och tittade på den svartmantlade ungen men dom åkte hem med en av de viltgula rexungarna (hona) och en av mina små hemliga projekt istället. (Håller ju på att försöka ta fram en "ny" svensk kaninras).