Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1035 ggr
Kaninisen
0

(S) 5 månaders dvv hona

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Då min allergi blivit värre så har det blivit allt svårare för mig att ta hand om lilla Nico.
Nu känner jag att det varken funkar för mig eller Nico, då det blir svårt att vara nära henne vilket leder till att vi inte får någon bra relation. Därför har jag nu valt att hitta ett nytt hem till henne om jag hittar det rätta hemmet.

Nico är otroligt trevlig, hon är väldigt nyfiken men samtidigt väldigt försiktig. Hon kan vara väldigt sprallig när man ska ta in henne, dvs. att hon springer ifrån då hon gillar att vara ute men det tror jag bara handlar om träning.
Jag har även märkt att hon hoppar väldigt mycket, men jag vågar inte lova något då jag inte hoppat hinder men jag tror absolut hon har det som krävs.

Just nu bor hon ute men hon har bott inne tidigare, dock tycker jag utomhus passar henne bättre.

Hon är en dvärgvädur, född mars -09 och är alltså ca 5 månader nu. Hon är luxfärgad men har ej stamtavla men härstamningsbevis.
Jag tänkte mig 300:- för Nico, då ingår sele, lite pellets, stor höbalm, vattenflaska om så önskas. Men nu är inte priset det viktigaste utan ägaren, så om ni är intresserade får ni gärna skriva en rad om er.

Hon finns i Täby strax utanför Stockholm, bor ni långt ifrån så får vi fixa transport på något sätt.

Om bur behövs har vi en som Nico bor i nu, den har lagliga mått (har inte måtten just nu och det regnar så kan ta det sen) det enda är att väggen på baksidan ev behövs bytas ut då det blivit en liten glipa där bak. 500:- vill jag ha för buren.

Om ni undrar något är det bara att skriva!

Kaninisen
0

Priset är som sagt inte det viktigaste.

sagalennskog
0

Jättesöt! har du fler bättre bilder? (:

www.sagaskaniner.webs.com

Mvh Saga Lennskog.

EbbaB
0

Jättesöt :) Hoppas att du hittar ett bra hem åt henne :D

Kaninisen
0

#2 Sitter vid fel dator just nu, jag lägger in bild ikväll! Tror du att du kan vara intresserad?

#3 Tack så mycket. :)

LinneaJohaanson
0

Hej, lite intresserad!

jag bor i uppsala går transport att fixa dit?

Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se

Kaninisen
0

#5 Kollade på eniro, du bor ca +-45 minuter ifrån, vi skulle ju kunna mötas halvvägs om det skulle vara så? Om ni har bil dvs.

LinneaJohaanson
0

hej,
tyvär har ja inte tillgång till bil då min pappa jobbar i stockholm hela dagarna oc har bilen!

Kaninisen
0

#7 Du tror inte din pappa skulle kunna hämta Nico då? Jag bor precis utanför så om han då kan hämta upp henne efter jobbet?

Men vill gärna veta lite mer om dig också! :)

LinneaJohaanson
0

Skulle kunna fråga honom!
Det beror ju på vilka tider han jobbar slutar oftast runt 00.00
men vi kna ju prata mer på mejlen!
mooln-@hotmail.com

sagalennskog
0

Jag kan vara intresserad japp, mer bilder? :D

www.sagaskaniner.webs.com

Mvh Saga Lennskog.

Kaninisen
0

Förlåt att fler bilder inte kommit upp, de kommer!

Kaninisen
0

För de som är intresserade, skriv gärna en rad om er själva om ni är intressanta kontaktar jag er via PM och sedan kan ni få fler bilder!

Känns lite lättare så.

Qepta
0

putt

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

Sashhi
0

Vill bara påpeka att det är väldigt ovanlgit med äkta luxfärgade kaniner, utan de allra flesta brukar vara viltisabellor. Tror nog att din kanin är viltisabella om du inte sett den sen den var några dagar gammal.

Not your mom, not your milk.

Kaninisen
0

#14 Jag måste erkänna att jag är väldigt dålig på färger, enligt uppfödaren är hon lux och tror även någon av hennes förälder var det. Men hon kan mycket väl vara viltisabella.

Kaninisen
0

Putt

Kaninisen
0

Är beredd att sänka priset en del, jag känner att det börjar bli lite akut!

Kaninisen
0

Igår betalades även försäkring på henne för ett år framåt.

Kaninisen
0

Sänker priset, 100 kr. Då ingår höbalm som kor får (räcker länge) och annat tillbehör.

Som ni märker är det rätt så akut!

Kaninisen
0

Putt