pellets
Haha, Albins favvogodis är pellets! Han är hekt tokig i det! tycker mkt mer om pellets än om frukt, grönsaker eller kaningodis! KnäppAlbin.. Jag har börjat minska lite på pelletsen och ger nu ca en halv dl på morgonen och 1 på kvällen och Albin har börjat äta mkt mer hö! Det är bra :D

Det låter ju jättebra, du ser att han inte behövde så mycket pellets som han fick tidigare. Själv börjar jag nu tycka att 2 msk pellets är lite lite så jag har stannat på 1/2 dl pellets. Mina kaniner fullständigt kastar sig över pelletset på morgonen när jag kommer ut med maten.

Nej, han behövde nog inte 2dl morgon och kväll. Men han mådde ju inte dåligt av det heller :) Fri tillgång när han var liten tyckte jag var bra :)

Ja, jag håller med om att fri tillgång med pellets till kaninungar låter bra, men upp till 9 månader tycker jag låter lite för länge. Jag tycker snarare upp till 4-5 månader låter bättre. Men på din kanin ser man ju att han inte är fet eller så, han rör nog mycket på sig i sin stora bur ;)

Hehe som godis? hehe vad roligt :P
Hampus får ca. 4-7 msk morgon och kväll :)

Haha, jaa han äter det som godis :) (och mat också naturligtvis) När man ska träna Albin är det pellets som gäller, nått annat är inte tillräckligt gott för att han ska göra som man vill hehe ;P

Hehe vad roligt ;P
Vad bra att han gillar det så mycket :D
Aldrig hört något liknande :P Heheh, vad roligt!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Ja men Lotties kaninmat är ju populärt har man hört ;) hehe

#9 Jajamänsan :P Vad har du för smak?

Alla tre faktiskt :D Haha, mamma köpte en av varje förra gången så jag har blandat ihop dom ;)

Haha okej :P Jag håller på att pröva alla smaker så nu är jag på min andra smak :D ahha
Vilka är smakerna?

Maskros & Linefrön, Äpple och morot ,, vad heter den sista?
*putt*

vete nånting tror jag..