Hinder säljes
Eftersom mina kaniner inte har en ambition av att hoppa hinder så har jag tänkt att sälja det här hindret (Giraffen). Är bara onödigt att ha kvar det om jag inte ens använder det. Det är hemmagjort och i bra skick. Håller vid utomhusbruk.
Höjd: -Med knopparna 62cm
-Högsta pinnen 45cm
Hindret innehåller fem bommar som är lindade med vit eltejp. Bommarna läggs på två mindre mälor som sitter bredvid varandra.
Pris: 400kr
Eftersom jag aldrig har sålt ett hinder förut så vet jag inte vilket pris som är rimligt, men om ingen verkar intresserad kan jag ev. sänka priset.
Om du är intresserad kontakta mig på PM eller på min epost: flisan@allt1.se
Ni får såklart även visa intresse här i tråden, men tänk på att det är först till kvarn..
putt
puttar igen^^
var har du köpt det?
#6 Hon hade tillverkat det själv. :)
#6 Precis som #7 säger så har jag byggt det själv:)
putt :)
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Ingen som är intresserad?:)

Vad fint hinder! :) Är intresserad men har inte så bra med pengar för tillfället :P
#11 Jag kan ju sänka priset om det är så. Fast inte allt för mycket;) Du kan ju PM:sa mig om du ändå är intresserad:)
putt^^

Jag är också intresserad av hindret men har inte så mycket pengar just nu.

SAmma problem som #14 och #11 säjer :/
#14 #15
Om pengarna är problemet så skulle jag kunna sänka priset. Fast det beror ju på hur mycket ni vill att jag ska sänka priset. Men tanke på vad allt byggmaterial har kostat och hur mycket arbete jag har lagt ner så kan jag inte sänka det så fasansfullt mycket. Men ni får gärna PM:sa mig så kan vi diskutera priset, om ni verkligen skulle vilja ha det :)
Är det ingen som vill ha det?
putt^^
kanske är intresserad (;
men eftersom det är hemmagjort, så tkr jag att du ska sänka det.
kanske är 150 lämpligt?
Mvh Anna
//Anna Odenbrand
Hade du kunnat sänka priset?
Var bor du?
#19 - Jag tycker 150 kr låter väldigt för billigt. Även om de är hemmgjort är det ju inte precis vad jag kan se dålig kvalité på hindret. ;)
Not your mom, not your milk.
Dock köpte jag TRE hinder + en transportbur för 200 kr ..
//Anna Odenbrand
Gud förlåt för att jag inte har svarat tidigare. Har inte haft möjlighet. Som sagt så vet jag inte vad jag skulle sätta för pris. Men jag vet inte heller om jag kan sänka det nu när jag har kollat på fraktpriset. Det kostar mig 150 kr att skicka hindret via posten. Därför så kan jag inte sänka priset allt för mycket, jag måste få igen något för det jag har lagt ner på material och arbete. Jag är absolut öppen för prisförslag, men då får ni gärna PM:sa mig. Det kommer även att vara så att den som är villig att betala mest kommer att få förstarätt på hindret. Om det är så att det är flera som vill ha det:)
putt
putt
Verkligen ett fint hinder, hoppas du får det sålt. Det var riktigt snyggt 
#26 Tack! Det hoppas jag med, fast det går lite trögt nu…

Jag tycker att köparen ska betala frakt:)
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
#28 Jasså:) För då skulle jag faktiskt kunna sänka priset:)
Jag sänker priset till 200kr + fraktavgift:)
Någon intresserad?