Fäller era kaniner?
Är det bara min kanin som fäller nu? Passar en kompis kanin och den fäller inte, samtidigt som min kanin fäller så att man kan "dra" loss pälsen.

Min har precis slutat :)
MVH.
Louise T
Medarbetare på Dvärgkaniner.ifokus.
" Everybody needs inspiration "

Nej, min fäller inte (vad jag märker) han är innekanin som ha fri tillgång till 4 rum och altan och en bit gräsmatta

Min är oxå innekanin som går lös, fast han håller sig till ett rum. an går utomhur ibland på dagarna vid fint väder.
Knut fäller och har gjort ett tag.
måttligt snygg haha

#4 Haha aw sån rand där han har mer päls 
MVH.
Louise T
Medarbetare på Dvärgkaniner.ifokus.
" Everybody needs inspiration "
#4 Haha, sötnos :D
Mina gör inte dt :s
#4 Hehe. så sött x)
En fäller som en gris & en fäller lite smått. Annars inga fler.
Not your mom, not your milk.
ett par fäller lite
// Matilda
Holländsk kanin i främst japantecknad blå/gul men japantecknad gul/svart och blått förekommer också.
Fransk vädur i främst chinchilla samt mantel.
Satin

Hannen som bor inne fäller hysteriskt just nu. Honan som bor ute med ungar har jag inte märkt att hon fäller… fast så går hon inte att klappa just nu heller. 
"You just have to belive…"

#4 Ser ut som han är rakad 
Min kanin fäller så det yr hår, fast jag använder furminatorn på honom
kissmekate.blogg.se

#11 vad är furminatorn?

#12 Det är en superborste- Länk -> Fruminator
Finns i välsorterade djuraffärer. Jag använder den mäst till mina katter.
kissmekate.blogg.se
Mina fäller lite halvt, kmr väl börja snart:P
Japp, alla har börjat fälla nu när värmen kom igen.
mina kaniner fäller
Faktiskt! Fäller de redan inför vinter eller är det "babypälsen" som åker bort? (Har en hona på 6 månader)
Blandat, vissa av dem har fällt och vissa gör det nu. Resten av dem lär väl börja snart ;)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Vissa har nyss börjat, en är nästan klar ;)
En av mina tre har fällt i ett tag nu
Det är väl mest Zeb, han fäller lite då och då oberoende på årstid känns det som ;) Dessutom fäller han totalt ojämnt så han är inte så snygg.
Muffin har äntligen fällt klart ^^ Fick lite konstiga perioder då han bodde inne :P
#11 Funkar det med furminator? Och vilken sorts päls har din? :) Har ju en fuchs och en teddy så det kommer nog bli lite jobbigt när dem fäller ;D Kardan funkar inte alltid så bra ;D
Emma

#22 Jag har en dvv, så korhårig och den fungerar bra.
Har två perser katter (de är långhårliga) och den fungerar utmärkt på dem också.
kissmekate.blogg.se
nej
#23 Okej :P
Emma
Den ena har börjat nu :)
// Emma :D

Flera av mina kaniner fäller nåt alldeles kopiöst nu, går knappt att hålla i dom så blir man alldeles full av kaninpäls
Nu har min äldsta börjat fälla, så det är en massa kaninhår överallt på kläder osv;)

mina fäller inte, bara en "pälsbyte".
Jag hade visst fel ^^ Kom på dagen efter att Muffin visst fällde ^^ Sjukt jobbigt att ha svarta kläder på sig ;D Och hans hår är omöjligt att få bort från vissa kläder :O
Nessie fäller iallafall inte. Inte så mycket isåfall ;D
Emma

Flera kaniner här i området fällde inte klart i våras. Så en av mina satt med "glasögon" och en kompis kaniner såg ut som dom hade mössa… XD Men nu börjar det äntligen losna!

Min fäller lite..

Min frasse-tjej har börjat nyligen, och det rejält! :O
Stensjövallen - Belgisk Hare i viltrött
www.stensjovallen.n.nu
Ohja.
Det är vit kaninpäls ÖVERALLT i min pojkväns lägenhet… Speciellt i den svarta soffan som Algot älskar. 

#35 Ja, det är konstigt det där. Ljusa djur i den svarta soffan och mörka djur i den ljusa…
"You just have to belive…"
Endast de som ska ställas ut nästa helg fäller 
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Tjoffsen fäller knappt någonting nu, men han har fällt heela sommaren:P Snsrt börjar han väl fälla igen till vintern.
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Mina gör de! det sitter tussar i pälsen som man kan dra av.
Diezel fäller en del nu (innekanin).
#37; Haha, det var väldigt väl planerat ;)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
#37 haha såklart! Vem skulle annars göra det? :P men vad trist ändå… :/
min hona fäller knappt någonting
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Mina fäller, fast inte så mycket längre. För några dagar sedan såg Sotis ut som en löwen med all lös päls. O.o