OT- HJÄLP :C
Usch, jag har råkat klanta mig ORDENTLIGT.
Jag fick för mig att jag skulle bli ljushårig (Jättedumt, jag vet.) så jag blonderade mitt hår JÄTTEMYCKET. Så tillslut stod jag med TVÅ STORA TUSSAR MED HÅR I VARDERA HAND.
Nu har jag nästan inget hår kvar på huvudet, hemskt, hemskt, hemskt! Snart börjar skolan, med ny klass, nya människor och jag ser HEMSK ut. :c
Detta hörde inte alls in på detta forum, men ni är snälla så det känndes bra att lägga det här.

Been there done that så att säga, började tappa hår efter att ha blekt 8 gånger på mindre än en vecka.
Gå till en frisör och låt de bedömma hur illa det är.
Använd massor av hårinpackningar och balsam, använd inte plattåing/locktång, hårspray, hårfön eller annat som kan skada håret.
the vanity, it becomes insanity
Usch! Min värsta madröm typ! Men kan du inte sticka till frissan och fixa lite hårförlängningar då? :(
Emma

Nej vad tråkigt! :(
Mvh Fatima
Medarbetare på Lejonkaniner.ifokus http://nastansjonskaniner.webs.com
#1 Jag har verkligen misshandlat mitt hår de tre senaste åren, har haft JÄTTETUPERAD "panda". Jag har haft rött hår, svart hår, brunt hår, blont hår, svart igen, rött igen, dagligen använt plattång + hårspray osvosv..
#2 Jag har svarta hårförlängningar, äkta remy så jag får nog färga håret svart och slänga in dem.
#3 Usch ja.
putt:'S
#5 Varför putta efter en minut? :S bara onödigt
Emma
#6 H*n kanske är ny?

#4: Jag hade också gjort det, eller tja, någolunda. Färgat som en galning har jag gjort åtminstonde.
Om det är till någon tröst så blev mitt hår bättre efter en natts sömn (inte mycket men det ramlade åtminstonde inte av såfort man rörde vid det) Fick klippa av en del men det såg fortfarande helt okej ut. Är fortfarande lite tunt tho.
the vanity, it becomes insanity
Men om man färger det ännu en gång slits det mer?
Usch så hemskt, jag färgar mitt hår max 2 gånger om året ungefär ;)
#9 Jo, men det kan vara värt det för nu är varken färgen eller frisyren snygg.

okej hej! usch vad tråkigt stakcare det har alldrig hänt mig men har aldrig blonderat det för att i börgan var jag blond men tyckte inte det passade så jag färgade det svart i stället men det blev inte heller bra så jag väntade tills att färgningen gått ut så färgade jag det brunt men då var det både blont,brunt,svart i håret och det blev ju slitet så jag fick klippa av mig hela håret usch det varhemskt!!! men lycka till det fins peruker att köpa hoss frisören om ser väldigt äkta ut! om du skall börja i en ny skola så vet nog inte många hur du såg ut innan =P

#11 Fick du klippa av ALLT ditt hår ? :O
#0 ajdå.. inte direkt det man vill ska hända precis vid skolstarten :( Men jag säger lycka till och hoppas verkligen du får rätt på det..
MVH Emsis Persson

Jag har lärt mig en sak (av mina stora misstag!) Gå aldrig till frissan innan skolstart! det blir inte bra då…
själv skulle jag klippa upp mitt hår och hade väl hår ungefär till mellan brösten och naveln. Det var brunt med stora självlockar (underbart var det)
hon började klippa och gjorde det som en mössa på huvudet med långt hår som "stack ut" nere och Lång lugg -_,-
Jag grät i 3 veckor efter det och är inte glad eller nöjd med mitt hår ännu (det är ju fortgfarande tunnt pga uppklippningen), det har gått exakt 2 år nu….
Oj stackars dig.. :(
#13.. Jag förstår vad du menar… Hade också Långthår (nästan lika långt som dig) med stora självlockar, även jag gick till frisören och klippte mig. Hon Klippte av mitt hår ca 1 dm och klippte upp allt håret så det blev hemskt.. Sedan hade jag inte stora självlockar längre utan små konstiga så det såg ut som jag gått igenom 4 orkaner.. Hatar det.. Så nu står jag mä plattång en varje morgon för att det ska bli lite bättre… Tänker aldrig gå till henne igen..
Sa att man ville klippa av topparna ( de som var slitet typ kanske 5 cm max) och kom hem typ med 1 dm kortare hår och alldeles krulligt och tunt :S :'(

Usch! Hoppas det fixar till sig någorlunda :'(
#13 Usch, jag ska till frissan imorn (dagen innan skolstarten!) Men jag ska vara noga med att tala om att hon endast får klippa några cm ac mina toppar ;) och luggen.
Ush vad jobbigt :(
Oj, hemskt att höra att det gått så dåligt för så många när det gäller håret! :/
besök gärna min "foto-mode-mus-musik"-blogg 
(bifogar bild på när jag hade det tidigare.)