Kaninträff i LULEÅ!
Efter som att den gamla tråden var ganska oorganiserad osv.. Så gjorde jag en ny.
Frågor kan ställas via pm eller MSN: emsu4@hotmail.com**
Plats:** Burströmska (gräspllätten nedanför 38an)
Tid: 14.00
Angående datum tänkte jag att jag skriver förslag på datum och sedan skriver man in sig på de dagar man kan så här:
**Söndag 26/7
**Amme (1 kanin)
**Lördag 1/8
**Amme (1 kanin)
**söndag 2/8
*Amme (1 kanin) lördag 8/8Amme (1 kanin) *
Söndag 8/9
Amme (1 kanin) Lördag 15/8
Amme (1 kanin) söndag 16/8
**Amme (1 kanin)
**Så du kopierar datumen som jag skrivit in mig på och skriver in dig + dina kaniner under på de dagar som du kan komma. :D
**Vi väljer alltså den dag då det kan komma mest personer. 

Lite OT i denna tråd men jag täkte bara säga att den 1 augusti kommer Norrbottens Kaninhoppare att ha uppvisning på lulekalaset i stadsparken, och den 2 augusti kommer vi att ha Klubbmästerskap i krokigbana och höjdhopp. Om du är sugen på att tävla då går det att bli medlem på våran hemsida www.skhrf.com/bdkh
Välkomna!
#1 Är det på dagen?
Jag borde kunna dessa dagar, dock är jag inte säker, det är ju ett tag dit men.. Innan dess så har jag hundar här och eftersom de inte kan följa med vet jag inte om någon annan här hemma vill ta hand om dem, vi får se.
Lördag 15/8
Amme (1 kanin)
Jojsan (1-2 kaniner)
söndag 16/8
Amme (1 kanin)
Jojsan (1-2 kaniner)
**Söndag 26/7
**Amme (1 kanin)
Huldisen (5 kaniner)
Lördag 15/8
Amme (1 kanin)
Jojsan (1-2 kaniner)
Huldisen ( 5 kaniner)
söndag 16/8
Amme (1 kanin)
Jojsan (1-2 kaniner)
Huldisen (5kaniner)

#2 Jo det börjar kl 10.00 varje dag och håller på till eftermiddagen
KOPIERA HELA LISTAN SÅ BLIR DET LÄTTARE.
**
Söndag 26/7**
Amme (1 kanin)
Huldisen (5 kaniner)
**
Lördag 1/8**
Amme (1 kanin)
söndag 2/8
Amme (1 kanin)
lördag 8/8
Amme (1 kanin)
Söndag 8/9
Amme (1 kanin)
Lördag 15/8
Amme (1 kanin)
Jojsan (1-2 kaniner)
Huldisen ( 5 kaniner)
söndag 16/8
Amme (1 kanin)
Jojsan (1-2 kaniner)
Huldisen (5kaniner)

Är dock inte säker, men fyller i de som ev är möjliga :)
Söndag 26/7
Amme (1 kanin)
Huldisen (5 kaniner)
Lördag 1/8
Amme (1 kanin)
söndag 2/8
Amme (1 kanin)
lördag 8/8
Amme (1 kanin)
Söndag 8/9
Amme (1 kanin)
Lördag 15/8
Amme (1 kanin)
Jojsan (1-2 kaniner)
Huldisen ( 5 kaniner)
Riqueza (1-3 kaniner)
söndag 16/8
Amme (1 kanin)
Jojsan (1-2 kaniner)
Huldisen (5kaniner)
Riqueza (1-3 kaniner)
#7 Okej :)
Putt
putt
lika bra vi kör 15,16? var ju mest folk som kunde komma då :)
#11 Ja, vi tar den dagen med bäst väder!
Nån som känner för att titta på vädret ;P
#13 Enligt SMHI kommer det att var 17-18 grader varmt och mulet båda dagarna, men det är ju inte så farligt.
Putt :)
Puttar lite jag med.
Blir det he nå i helgen ?:)
#17 Jag kommer iaf. Söndag fungerar bättre än lördag, men jag kan båda så ja.
Men då säger vi söndag :) ,.
#19 Okej! :)
Alltså skall vi vänta till skolan börjar så att det kanske är fler folk hemma? Nu verkar det ju som att det bara blir två som kommer. :/
Jag tror jag kan komma idag, när skolan börjar kan inte jag ta med kanin.. Men det är nog ändå inte så kul med bara 3 personer…?
#22 Nej, det är synd.
Men om vi har en träff när skolan börjar så kan du komma ändå, utan kanin. Alltid trevligt att träffa lite kaninfolk då det råder extremt stor brist på sådana i min umgängeskrets. 
#23 Jo, det går ju, fast roligare med kanin. Men jag kanske nån gång har möjlighet att ta med kanin ändå, kanske :)
Så det blir ingen träff idag?
#24 Det ser inte ut så, fast jag måste nog åka dit ändå om inte huldisen svarar innan så att hon inte står där ensam.
#25 Ja, det vore ju inte så kul.. Men du hade väl nära dit? (har för mig att du sagt att du bodde i närheten..)
#26 Då hade jag nära dit, men jag har flyttat till min pappa. Så det är jättelångt. 
#28 Annars så kanske vi kan ha tre personers kaninträff? Kan ju/lär ju bli kul ändå.
Jag åker dit iallafall, så får jag se om det kommer någon öht. Huldisen har inte skrivit någonting ännu.
Det kan hända att jag blir liiiite sen då jag kanske måste promenera hela vägen.
#29 Nu hade jag redan sagt till min skjuts att det inte blir någon träff.. Så jag tror de skulle bli lite irriterade om jag ångrar mig igen.. :P Det får nog bli någon annan gång.. Men vi måste ha en träff någon gång.. Det är ofta så att man planerar att det ska bli men det blir aldrig… :/
Det kom ingen så jag fick promenera hem 5km igen. 
#33 Jo, det går bussar men jag hade glömt mobil, pengar och nycklarna hem till mamma som har en lägenhet precis brevid, men hon bor ej där.