Libra Artic väntetid.
Är det nån här som har beställt selar och sånt från libra artic? jag har lite grejjer där från förut och jag kommer ihåg att det tog ganska lång tid innan jag fick både mail och sen innan jag fick grejjerna, men jag kommer inte ihåg hur lång tid. Nu har jag beställt för över en vecka sen och får ännu inge svar, tycker det är jättesynd att de är så för jag tycker att deras selar är jättebra och fina. Problemet är ju det att jag blir osäker på om de tagit emot beställningen så jag vill ju nästan prova att skicka beställingen igen men då finns ju risken att man får dubbelt, vilket jag såklart inte vill.. Så hur länge har det tagit för er innan ni fått era grejjer eller mail eller så? Någon som beställt nyligen som fått eller inte fått grejjerna levererade?

Beställde för ca 1 år sedan men fick aldrig det jag beställt. Provade att bes. på nytt men inget hände.:/
Jag beställer ingenting från Libra Artic längre, gjorde det förut men blev väldigt trött på att jag aldrig fick svar osv..
Men åhh.. vad tråkigt!! :( förstår att man slutar, känns ju inte speciellt kul när man inte ens vet OM man får grejjerna… Det värsta är ju att de har så fina selar :/ Tycker dom är så bra på små kaniner då banden är så tunna och så… Nåväl, får väl vänta och se om man får nåt eller inte. Sitter ju inte i sjön om jag inte får nåt eftersom han redan har en sele därifrån som används flitigt och några andra som jag inte använder. men som sagt, trist.
#3 Jo precis.. :)

Jag är inne på att beställa därifrån men får man inte sakerna är man ju inte så pigg på det.
3 prova ring dem och hör när sakerna kommer de har ju telfontid mellan 9,00- 16,00
köp från rabb-it.se istället hon har suuper fina selar :)
Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se
#6 tycker också hon har fina selar. På min två lite större kaniner jag hade förut (1,7 och drygt 2kg) passade dom dock mycket bättre på. Tycker banden är så tjocka på den minsta storleken hos henne…
Det är väl bara att ringa o höra med dom om dom fått beställningen o isf om det är skickat. Det är ju helt klart smidigast ;)