Era djur

Snart en hundvalp :)
ett 30-tal fiskar samt en guldhamster 
Jag har 2 guldfiskar :P
Vad heter din hamster då cherry? Läste att du ville ha ett hamster.ifokus! bra ide ;)
Jag har just nu bara två hundar :-)
Den heter Dumle :P
sött namn :)

Jag har 2 kaniner, Alfons och Amadeus, ett marvin, Clower och en guldhamster, Lina.
#6: Tack!;P

Jag har för tillfället:
- 11 kaniner
- 2 hundar
- 2 katter
- 5 marsvin
- 4 Indiska Löpankor
- 2 getter
- höns
Tror inte jag glömde nån nu… 
#1: Kajsa ska ni skaffa hund? vad roligt! när? och vad för ras blir det? :)

#10 I slutet av December födds den så i slutet av januari får vi den :) "tyvär" så blir det en jämthund… Gillar inte dom så värt mycke men men :P
jag har inte superkoll på hundar. Vad är en jämthund? hur ser dom ut?

Skulle jag ha jakthund då skulle jag ha en jämthund =) De är allra finast!
Jag har förutom Flisan två marsvin och två katter :)
#14: Bor kaninerna och marsvinen ihop?

Jag har 2 hundar, 1 hamster, 3 undulater, 3 zebrafinkar förutom mina 2 kaniner. =)
Zebrafinkar är ju bara för snygga. Du har inget kort på dom anneli?

Tunt hår får man ju me ålern :P Men dom var stiliga ändå :D
#15: Nej det gör dom inte.. men dom är kompisar och springer på golvet tillsammans alla tre.. ^^ Även fast Flisan tycker dom är lite långt tråkiga.. haha (:

Jag har typ 30 fiskar….
#11: Det är väl alldeles för ungt att ta hem en hund på bara 4 veckor?
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Jag har en kanin och en iller
jag har en hund! timmie.. och hade en mus, Nisse men som jag tyvärr var tvungen att avlivaför inte så länge sedan!! :( :'( usch han var verkligen något speciellt!!
Medarbetare på Hundar.ifokus

En hundvalp ska vara MINST 8 veckor när man får hem den! Vissa uppfödare släpper inte sina valpar innan dom är 10 veckor!
#25 jepp det känner man igen! fick inte timmie fören han var 10½ vecka faktiskt.. fast jag tyckte det var bra för det var väldigt lätt att få honom rumsren, vilket jag tror att uppfödaren hade börjat lära dem.

#26; Det är bra det där att uppfödarna håller på valparna lite längre! Egentligen är dom inte mogna att flytta vid 8 veckor..
#27 nä jag tyckte liksom inte att där fanns något negativt med det alls! tvärtom.. och denna uppfödare jag pratar om, hon var bara en person som kände för Att ta en kull på sin kära lilla pudel.. så timmie har liksom ingen stamtavla.. men det jag vill säga med det är att det finns ju riktigt duktiga, stora och rutinerade uppfödare som säljer dom när de är 8 veckor.. så liksom… :S ;)
Enya (Den mindre)

#33: Om den föds i slutet på december så är den 4 veckor i slutet på januari. I början på februari är den inte mer än 5 veckor. Så ni borde hämta hunden i början/mitten på Mars snarare! .. Då är den mellan 8 och 10 veckor
Men om uppfödaren säger 4 veckor så.. Ja, jag vet inte. Låter mycket märkligt

Hahaha nu är det så här jag har svamlat IGEN
Sorry
Det var att vi ska bort i slutet av januari så det är därför jag har kopplat det med hunden, Den hunden födds i slutet va januari så då blir det i mitten på mars :P Så jag har svamlat igen det födds i dec och vi ska bort i slutet av januari. =)

Kan det inte varit att den föds början på december och ni ska hämta den i sluten av januari då? :) Det blir 8 veckor.. Eller? 

Ja kanske… Uhmm måste gå och fråga pappa :P

Vilken söt katt, hur gammal är hon. Min katt Selma är 16 år…

#29; Vilken otroligt fin hundbild, myriis!!!! =)

#41: Svea är 3 år :) Superkelig!
Hahahha Kajsa då.. :P Hur blir det men hunden nu då?
har en hund, en hamster och en kanin=) får snart en hundvalp^^

Eriiika; Vad har du för sorts hund? Blir det samma ras på valpen?

#44 Hehe virrig :D Min pappa är bort men i morgon kommer han hem :)