Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 366 ggr
Matilda_91
0

Härligt!

Mmm, ni måste väl hålla med mig om att ett varmt bad är det bästa som finns! Jag köper badgrejer såsom badskum, badkulor, bomber, badsalt m.m för en hundring i månaden ungefär och badar minst en gång i veckan. Jag brukar passa på på söndagskvällarna, då ligger jag i skummet med tända ljus överallt och peelar och skrubbar i timmar! Det är vad jag behöver för att klara av skolveckan. Nej nu måste jag kila, badet är klart :D

KajsaM
0

Så skönt det vore.. Nu blev jag ju sugen :D När jag var mindre gjort jag det :P hehe men på julaftonsmorgon burkar jag bada :P Ha det så skönt matilda :)

Hopi
0

Åh, vad härligt! Jag har inget badkar.. snyft.. saknar det!!! Men det är härligt att duscha riktigt varmt oxå, men det finns inget som slår ett varmt bad!!

LinisPandie
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag brukar bada i våran yakotzi.. Alltså.. Jag måste bara säga de.. Vi har innomhus pool och innomhus yakotzi ( 8-manna ), så otroligt skönt och avkopplande det är att bada i yakotzi/jaktotsi whatever.. Älskar de :).

(bilden e tagen med mobil på vår pool:D)

Hopi
0

#3; Wow vilken lyx ni har!! Det måste vara ÄNNU härligare än ett badkar! hehe. Gu´va avig jag blir.. ;)

myriis
0

Jag älskar att bada! Badar nog varannan dag xD Mest för att jag gillar det, men också för att vår dusch är udda :P (Ligger längst bort vid garaget)

KajsaM
0

#3 Wow säger jag bara :D SNyggt.. SÅ där ska jag ha när jag blir stor :P

Tina-A
0

Men åååh vad sugen jag blev på att bada nu! Synd bara att vårat badkar är så ofräsht. Brukade bada i vårt andra badkar men det har vi inte kvar! :(

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Lotta_A
0

Badkar är verkligen lyx :) Jag kommer inte ha det i min nya lägenhet :( Men men. man får lära sig leva utan.

Jag hade en kompis med pool inomhus. Åh så härligt det var alltså! Det roligaste var ju att ligga på en flytande ö ( typ som luftmaddrass fast större) med kläderna på och bara glida runt. haha. tillslut var det någon som trillade i :P