Transportbur..
När jag var på Gekås hittade jag en billig transportbur.. Så jag köpte den. Sen när jag skulle visa den för min pappa sa han att det är ju en kattbur.. Och att kaninerna skulle gnaga sönder transportburen…( vet nt om han skojar )
Så jag undrar kan man ha denna transportburen till sin kanin?? för det borde man väl kunna?
( det är mitt gosedjur som ligger i den ^^ )
Ja, många hanvänder katttransportburar. Jag gör det :)
#1 Min kompis har en sån :)
#2 Jag har en sån :) haha

Jag har precis samma bur.. Som jag använder, den funkar bra :)
MVH Emsis Persson
#4 Vilken av dom? För där är 2 XD
Tycker den till vänster (på bilden) är bäst då man bara kan lyfta ut kaninen men den till höger är bättre på annat vis, t.ex. man kan sätta fast en vattenflaska.

#6 Transportburen till vänster i inlägg #2 är tillför marsvin, gerbiler och råttor, med mera :P Har använt en sån till kanin, men kaninen var lika stor som ett marsvin.
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet
Sån har jag också! Jättebra och billig (60 kr)
Till kanin kan du nog ha den, men dock kan den ju börja gnaga då gallret fram är av platst så reser ni mycket och den gillar att gnaga är risken att den efter en lång lång tid lyckas gnaga sönder det. Men då hinner du ju se det i tid och köpa ny. Så den där kan du använda :D

Går lika bra, använder själv en sån fast med galler. Många använder det till kaniner :)
Mvh Fatima
Medarbetare på Lejonkaniner.ifokus http://nastansjonskaniner.webs.com
klart man kan ha den till kanin!
va bra :) Men då gör jag det :)
#5 också köpt din på gekås..?

#12 Jaup jag har köpt den på gekås för 60 spänn :)
MVH Emsis Persson

#o, 1: Jag har en sån :) Jag tycker att den är ganska liten för två kaniner, men funkar utmärkt för en :)
#14 Jag har två lika dana, så kaninerna har varsin.. Håller med om att den är trång för två kainer =P
Om den börjar gnaga på gallret kan du ju fästa en bit galler på insidan av luckan så att den inte kan rymma ;D
Emma
OT: finns den i olika färger?:P
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
Jag använder också transportbur för katter -funkar hur bra som helst!

#17: På ullared fanns den i gul/röd, och svart/blå om jag inte minns fel :)
#19 ok tack:)
Ska nog köpa några stycken bra att ha på lager;)
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

När jag var där senast (ihelgen) fanns det bara gul/röd kvar.
MVH Emsis Persson

Jag har också en sådan och jag tycker dom är bra :)