Din dröm kanin:D!
Besökriv din drömkanin i färg, ögonfärg, ras o.s.v:D!
Min drömkanin:
FÄRG: Vit
ÖGONFÄRG: Blåögd
RAS:Lejonhuvad
KÖN: Spelar ingen roll:)
ÖVRIGT: Snäll och gosig kanin som kan gå lös utan att bita på kablar, älskar att bli gosad och kan sitt namn:D! Väldigt bra hoppkanin och utställningskanin.
UNDERBAR<3
Mvh / Julia, Linnea och kaninerna:)
Lejonhuvade kaniner och hoppkorsningar--> www.ulanea.weebly.com
Medarbetare på www.lejonkaniner.ifokus.se !

Fast jag har redan mina dröm kaniner:D! Cliopatra och Cosmos:D!
Mvh / Julia, Linnea och kaninerna:)
Lejonhuvade kaniner och hoppkorsningar--> www.ulanea.weebly.com
Medarbetare på www.lejonkaniner.ifokus.se !

Min drömkanin:
FÄRG: Viltgrå manteltecknad
ÖGONFÄRG: Mörk
RAS: Dvärgvädur, ev. med lite lejonhuvad dvv i sig
KÖN: Spelar ingen roll men helst en hane
ÖVRIGT: Den ska vara pigg, nyfiken och alert men ändå lite sådär lagom lugn, och såklart älska att gosa. Om den gör sig bra på hoppning/utställning blir bara ett plus.
Har inte min drömkanin men med lite tur kanske jag kan köpa den till hösten.

Jag har mina drömkaniner ! Alwin och Geisha! :D
Min drömkanin;
Färg: Rävröd (samma som New zealand reds färg)
Ögonfärg: Som rävröd ska ha
Ras: Dvärgvädur
Kön: Spelar ingen roll
Övrigt: Lika härlig som mina är nu. Dvs kelgoa som tusan, lätthanterliga, lugna men ändå med lite bus.
Denna färgen finns dock ej på dvärgväduren ännu.
Men ett framtidsprojekt är att ta fram den på dvärgvädur.
Färg: Havanna
Ögonfärg: Spelar ingen roll ;)
Ras: Teddyvädur
Kön: Hane
Övrigt: Att han är en frisk, fin kanin som får leva många friska år med mycket glädje i vardagen:)
Min drömkanin:
Färg: gul/svart japantecknad
Ögonfärg: brun
Ras: dvärgvädur (ej renrasig)
Kön: hane
Övrigt: följer efter en när han springer lös, går som en hund i kopplet, älskar att gräva, busa, jaga katter etc.
Alltså Curry utan all päls. <3 
Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson
Besök gärna min blogg :)

#0 Jag kanske ska köpa en vit blåögd hane, ras:lejonhuvad kanin :)
Mvh Fatima
Medarbetare på Lejonkaniner.ifokus http://nastansjonskaniner.webs.com
Färg: Tan svart
Ögonfärg: Brun
Ras: Hermelin
Övrigt: Liten rund kropp med ett runt huvud tätt ihop mot kroppen. Öronen ska spreta långt isär ifrån varandra. Mörk fin tanfärg och mörk svart. Människogalen.
Presis som Ingo va <3
FÄRG: Chincilla
ÖGONFÄRG: Brun
KÖN: Hona
ÖVRIGT: En kanin och som blir bästis med min Jeppe. Han är ganska ensam för tillfället och skulle behöva en snäll hona som sällskap så fort han blivit kastrerad :)
Min drömkanin:
FÄRG: svart vit
ÖGONFÄRG: brun
RAS:teddylöwen
KÖN: hane
**ÖVRIGT: snäll kanin som älskar att gosa! han ska även ha fin och tjock teddy päls åp hela kroppen ska vara en bra hoppare ;) < 3
**
Min drömkanin:
Färg: Japantecknad
Ögonfärg: blå
Ras: Lejonhuvad
Kön: spelar ingen roll
Övrigt: Rumsren och inte gnaga sladdar :P

Min drömkanin var klara!!!
Färg:viltgul
ögnfärg:brun
Ras:lilla tysk vädur
Kön:Hona
Fakta: hon skall vara gosig,snäll och hon skall tyka att hoppnaing är toppen och få fina ungar!!! MEN DENNA DRÖMEN ÄR FÖRALLTID BORTBLÅST!!
Min drömkanin:
FÄRG: Havanna eller zobelsiames brun
RAS:Hermelin
KÖN: hane
ÖVRIGT: Snäll, får gärna tycka om att hoppa, mysig samtidigt som den gärna får vara sprallig ute i Hage och sele, kommer bra överens med andra kaniner, kissa och bajsa på låda, ej kabelbitare, social osv :)
Det mesta passar in på min lilla Knut, han är en drömkanin för mig :) <3
OBS OBS OBS OBS ; HAR REDAN MIN DRÖM NINIS, ROBBAN DU ÄR BÄST ÄVEN ATT DÚ INTE SER UT SÅ HÄR :)
FÄRG: Japantecknad
ÖGONFÄRG: Brun/svart
RAS: Teddyvädur
KÖN: Hane
FÄRG: Havana
KÖN: Hane
ÖVRIGT: Han skulle se på båda ögonen.
Dvs, en Fidde, som ser ordentligt.
Fast jag kan inte välja en kanin, det är därför det är bra att ha flera, eftersom allas egenheter och personligheter tillsammans gör det perfekt :)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Flippen är och förblir min drömkanin. 
Jag älskar hennes personlighet. Hon visar tydligt på sitt kaninvis hur hon anser att saker och ting skall vara.
Roligt med henne var också att då jag köpte henne så hade jag ingen kunskap om kaninskötsel, men Flippen lärde mig.
Hon är verkligen en bestämd "kärring" Ha Ha.
Hon är 5 år och jag hoppas innerligt att jag får ha förmånen att leva med henne många många år till.
Marsvin 4-ever
.
Min drömkanin är Tingeling, så alla uppgifter här nere är hennes :3
FÄRG: Zobelsiames brun
ÖGONFÄRG: Bruneller Svart
KÖN: Hona
ÖVRIGT:
Min drömkanin;
Färg: vit
Ögonfärg: Blåögd
Ras: Dvärgvädur/teddy
Övrigt: Lätthanterlig, Kelgo som bara den :)
Jag har inte fått min kanin ännu. Men söker efter en Dvärgvädur/teddyvädur Vit Blåögd! Någon som säljer, eller vet någon som bor nära Södermanland (eller finna transport). Är jag jätte intresserad!

lomsen så fin Simsalabim var, kraftigt fint huvud. Tragiskt att räven var framme. 
Marsvin 4-ever
.
#23 Kul, men ändå tråkigt, eftersom att simsalabim blev tagen av räven =/
Jag har min drömkanin:
Färg: Vit
Ögonfärg: Blå
Ras: Enligt uppfödaren: Hermelin/dvv, men han är ju så stor så jag gissar på flera korsningar mellan stora och små raser. Min favvo ras är annars alla olika löwen och dvv :)
Han är urmysig, springer lös på tomten utan problem, lite busig, alltid glad och positiv, en riktig godis gris, han har hoppat ca 1 meter (över hag stängslet) och första gången jag satte upp en hoppbana på ca 20-40 cm så flög han igenom banan utan koppel (rak bana) så han har enorm kapacitet, men jag har nog inte riktigt tiden att träna och tävla, sen fyller han fyra 25 jan 2010, så han är inte så jätteung längre.
Jaa, detta var en beskrivnng av min kanín Mogge som jag har nu, har även en annan drömkanin, men hon lever tyvär inte, hon var Mogges bästis, men hon dog sommaren 2007 när hon var 1, 5 år =/, Sen har jag ju min galna Bonnie också, sen ska jag byta ut Bonnie ("prolem" kanin X) mot en liten kaninunge (som inte har något namn) så dom hamnar väl på "listan" också :D
från jonaflax! Han är dvv. med rexpäls och ska ingå i mitt avelsprojekt.