Träff i Luleå?
Det är ju så himla mycket träffar söderut och det kan ju vara svårt för oss lite högre upp att ta oss dit. Så jag tänkte att vi kanske skulle kunna ha en träff här i luleå om intresset finns?
Förslag på platser:
*Gultzaudden
*Floraskulle
*Hemma hos mig (burströmska) vi har ganska fina gräsplätter nedanför lägenheten
*Hertsökullar
*Förslag?
Något datum EFTER 20 Juli passar mig bäst. 
Jag skulle kanske kunna komma.. :)
#1 Det vore jättekul!
Kommer vara endel i luleå i sommarså det beror helt på när det blir. Inte allssäkert att jag kan komma men eventuellt :) Vet inte än när jag kommer vara där heller.
#3 Okej. :)
Skulle vara kul , jag kommer iallafall :)
Jag tror att jag kan komma :P

Det skulle ju vara skönt om det inte vore så himla mycket folk omkring, så isf är det väl ett bra förslag att vara hos dig? Mindre stress för kaninerna och för oss :)
#5,#6 Så bra! ;D
#7 Jo, jag tänkte på det med. 
Går det bra för dej att vi är där osv? =) och vilket datum…
#9 Jo, det går bra! Vi skall ju vara på gräset utanför, jag bor nämligen i en liten 3a på högsta våningen. :P Jag kan säkert ordna fika och engångsgrillar också så att man kan ta med sig och grilla. 
Jag kan nog redan den 7 Juli. :)
Så passar 7 Juli kl: 14.00 på Burströmsvägen? 
#11 Jag börjar jobba den 6:e juli.. Kan vi inte ha träffen på en helg? Jag kan ta mig till stället i alla fall. :)
Men kan vi inte ta den 8 juli då , det är en lördag ? :). Passa för mej i stort sett alla dagar iallafall …
#13 Nej, 8 juli är en onsdag, men 11 Juli är en lördag. 
#12 Annars så kanske vi kan ha träffen på kvällen, efter att du slutat? Vid typ.. 17?
#14 Ja, det hade ju gått men det kanske är roligare att ha den på dagen? Kanske 11 juli då :) Då har man ju mer tid för de som vill stanna länge.
#15 Ja, 11 Juli blir bra. :D
Så:
Tid: 14.00?
Plats: Luleå, Burströmska.
Det blir nog bra :) Ska höra med mina föräldrar ifall dom kan skjutsa dit mej^^
Jag kan komma tsm med #17 innan 3 juli annars, kanske blir för tidigt. Jag är här i Lule fram till fredag morgon sen åker jag hem till Dalarna.
Nu tycker jag vi bestämmer den 11 juli , kommer ju inte passa alla (gör ju aldrig det) .. :)
Jag kan eventuellt vara med.

Jag kan tyvärr inte vara med :/ Min farfar gick bort i helgen så jag kommer att vara ca 40 mil härifrån i några veckor..
Jag kan inte heller komma då jag inte kan ta mig ifrån sundsvall innan ca 17de.

tyvärr så är jag borta i stockholm då troligtvis kanske hämtar jag hem en snygg belgisk hare :P
Det är ju typ ingen som kan komma. X) Vi får bestämma ett nytt bättre datum och göra en ny tråd med bestämt datum och plats.
Puttar upp denna också.