Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 2652 ggr
Kiwanu
0

Hur syr man rosetter ?

Hejsan, jag skulle tycke att det var väldigt kul att veta hur man syr egna rosetter till kaninerna, jag har letat igenom artiklarna men det fanns inget sär vad jag såg… någon som skulle kunna hjälpa mig? :D

gullenos
0

tänkte precis samma sak fast dom som kan kanske inte vill berätta för dom vill sälja haha:P

emms
0

Skulle också vilja veta :D. Ingen som kan göra en artikel? ;)

Emma

gullenos
0

Joo en artikel skulle va bra!! ;D

Christinen
0

Köp en rosett och kolla hur den är gjord - det var så jag lärde mig! Det är väldigt enkelt, men lite svårt att förklara tycker jag…

gullenos
0

#4 Jo det har du rätt i :D fast just nu e jag inte i behov av rosetter för jag har ingen kanin hihi ;) men du gör väldigt fina rosetter! har kollat in din hemsida och lagt den till favoriter :D

[Niike]
0

Det skulle bli en artikel, men vet inte hur det är nu.. Ligger på is tills vidare.

Christinen
0

#6: Det var jag som skulle göra den från början…Skäms Har lite fullt upp med annat, därför avsagt mig den..

[Niike]
0

#7 Ja men det är ingen fara :)

Kiwanu
0

Hoppas någon skulle vilja skriva en artikel ! :D (A)

aliciia
0

har bara tänkt på en sak, se som säljer rosetter, de vill ju endå inte att dt ska komma en artikel, då kommer ju ingen köpa.. eller :)?

[Zoie]
0

#10  Jag skrev ju en artikel om hur man syr bogsele, och det är väl fortfarande många som köper selar från libraartic och rabb-it med mera? =)  det är nog lika sak med rosetterna

Sashhi
0

Alla har nog inte orken/lusten att göra rosetter själv. Då köper man, liksom 5-20 kr kanske inte är så farligt? :)

Not your mom, not your milk.

gullenos
0

nee jag är inte så händig och jag orkar inte göra ändå haha :p

emms
0

Om jag skulle fått reda på hur man gjorde skulle jag nog köpa ändå sen ;) orkar inte sitta och pilla ^^

Emma

galaxens
0

Jag kan skriva en artikel… om ni vill det :)

emms
0

#15 Jag vill det :D ;)

Emma

galaxens
0

#16 haha ;)  om ni behöver hjälp med att skriva en artikel. så hade det varigt bra om någon Medarbetare addar min msn, så att jag kan gå igenom med dem hur artiklen ska vara uppbyggd mm. Och så att jag kan skicka bilder osv. Flört
casselandra@live.se

Kiwanu
0

#15, vore tooppen ! :D

Emma-lundqv
0

Har det blivit någon artikel?

eli-nh
0

är det någon artilkel ute? :D

emms
0

Jag har lite bilder om hur man gör en rosett. Kanske kan fixa en egen tråd om det? :P

Emma