Byggt trefackare
Två dagar tog det att slutföra "mästerverket" ;) Den har måtten 120x80x50 förutom det översta facket som är 55cm högt. Kostnaden blev nästan 500kr för virke, färg och kallasfalt, ganska billigt eftersom vi redan hade plywood som räckte till golven.
Vi har även en till likadan trefackare som jag måste ta mig tid till att måla bara :)
Den ursprungliga ritningen:

Och hur det blev i verkligheten:
(Dock ska vi ha andra haspar som kommer nästa vecka, så länge får klossarna duga)

Vad tycks?

Gud vad snygg.. du kan väl bygga en till mig när du ändå håller då? xD
Jättefin :)
// Emma :D
Snyygg!
// Michis
Jättesnygg! Och billig ;D
Men finns det inget spånstopp på sidorna? :P Eller är det bilden som luras? :)
Emma
Oj, vad billigt och vad fin den blev!
Säger samma som #1 ;)
Kastanjegårdens Kaniner
Är det 1 vägg? själv tycker jag bäst om 3 väggar, men det blev riktigt fin och billig!
Snygg!
Snygg:)
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
Snygg! :D
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !

snygg men där lär inte spånet hållas så länge spec. inte om man har aktiva kaniner Xd
#10 hon kankse har halm? ^^
dt har jag:)
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
Tack alla ^^
#1: Haha, aldrig i livet! Jag är trött på att vara täckt i färg ;)
#4: Jo, det är reglar runt hela, tror att det inte syns så bra på bilden eftersom de är målade med kallasfalt på ovan- och insidan. Men man kan se lite tydligare hur det ser ut på ritningen.
#6: Japp, bara en vägg eftersom det står inne i kaninstallet. Ville att det skulle vara luftigt :)
#10: Jodå, det håller sig kvar! Reglarna funkar bra. Vi har spån till vissa, och halm över det till några.
Riktigt snyggt Emma! 
#12 Aha, okej :D
Ser det nu när jag kollar noooga :D:D
Emma

Otroligt snygg!
Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus