A , b, c elr tema?
Vd tkr ni? Ska man ha tema på sin kull eller A, b, c (o.s.v) kull? Sjäkv funderar man på om man kan ha tema fast alla börjar på en viss bokstav, så att om t.ex jag är på C kullen såå kan jag ett tema.. T.ex växter. Så kan de heta: SnowBerry's Citrus, SnowBerrys' Caktus, SnowBerry's Citron o.s.v.. Elr vad tkr ni:)? (Kan bli väldigt svårt att komma på teman som har ord som börjar på en viss bxt jag vet menx')..
Mvh / Julia, Linnea och kaninerna:)
Lejonhuvade kaniner och hoppkorsningar--> www.ulanea.weebly.com
Medarbetare på www.lejonkaniner.ifokus.se !

Din idé lät väldigt bra! tror inte det ska bli så svårt atthitta bra namn så =)
Det har jag också tänkt på, det tycker jag är en bra ide. För man vill ju ha A,B,C-grejjen tycker jag men sen så är det ju roligare att hitta på tema-namn.. (tycker jag iallafall) Så en kombination låter toppen. :)

På mina kullar så kommer dom renrasiga ha A, B, C osv medans hoppkorsningarna kommer ha teman.:D
Jag kör bara på teman, tycker det är mer varierat än att det blir tjatigt. :)
Not your mom, not your milk.
Jag kör också på endast teman. Säger som ovan att det är större variation på de namnen.
Finns också en väldans massa roliga teman med roliga namn. :)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Jag trir jag bara ska ta tema:). För i så fall kommer förta kullen ha temat: färgx'D. Har redan kommit på 6 hon-namn och 6 han-namn:D!
Mvh / Julia, Linnea och kaninerna:)
Lejonhuvade kaniner och hoppkorsningar--> www.ulanea.weebly.com
Medarbetare på www.lejonkaniner.ifokus.se !
gör så, många gör så. Det finns ju massor av namn på vardera bokstav, fasst Ö blir det inte så fina namn på xd.