Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 575 ggr
HannaDolly
0

Kanin säljes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har en dvärgvädur som jag med sorg i hjärtat måste sälja, vid namn Doris som är fem år och jag har haft henne i två. ska börja på en skola då jag måste flytta och kan inte ha kvar hene ..

Ett hem önskas där hon får kärlek :) daglig tillsyn

Aldrig varit sjuk. Har lite egen vilja denna dam ;)

Hon gillar när hon får lite godis och pussar på huvudet, när man lärt känna henne är hon jättegosig, jag är den enda hemma som kan sitta och kela med henne :')

Har ej papper på henne, önskas ett hem där hon alltid kan få stanna resten av sitt liv, vore himla skoj.

När jag fick henne hade hon det HEMSKT ! 10 cm tjockt lager med inpackat bajs och kiss, det stank i buren .. Halvren vattenslål. hon var i fint hull och så. blev jätteglad när hon fick komma till ett rent och kärleksfullt hem ;D

BIlden visar på hur hon ÄLSKAR att vara ! kunna både vara ute och inne, om ni inte har tillgång til detta, skickas ev en bur med :) Vore jätte härligt om hon fick ha det så hos ngn annan som hon hade det hos mej :D

Maila hannaling93@hotmail.com eller sms:a 0706703828 eller pm !

KRAM HANNA*

HannaDolly
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

en till bild!

skulle fungerar att använda i Avel :)

HannaDolly
0

ska skicka en ny bild på hur hennes ute bur och så står nu :D

Sashhi
0

Har hon haft någon kull innan? Annars "ska" man ju inte använda henne i Avel. :)

Not your mom, not your milk.

HannaDolly
0

#3 jag har inte haft ngn kull på henne, och jag vet inte heller om dom som hade henne innan har haft det ;)

Sashhi
0

#4 - Då kan man inte använda henne i Avel då honan helst ska vara under ett år innan man parar den första gången.

Not your mom, not your milk.

HannaDolly
0

#5 okej ! då vet jag :D

HannaDolly
0

#putt