Säljes
Skriv ner dina kaniner som är tillsalu här :) Vilken kanin som helst, ( som är tillsalu ) ;)
Mvh Fijah!
Fridamanheij.blogg.se

Har en annons om henne här. Hon har fått en fodervärd, om man kan säga så. Som ska träna hennes tämprament litte.
Och om inte hon tar henne sen så blir hon tillsalu, så ja hon är ev tillsalu, till våren då.
Men ja iallfall så är det en svart wiener tös som fyller 1 år 24 agu. För mer info och så kan man läsa tråden om henne eller PM:a mej.
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com

#2 Lite för långa öron för att vara hermeliner? :)
"Var dig själv - det finns redan så många andra"

#3 tycker också att de har långa öron men pappan är renrasig hermelin och mamman är hermelinfuchs, dock så har hon löwen långt tillbaka i stammen :) Jag håller inte på med utställning så dessa kaninungar är inte uppfödda för det syftet :)
#2 Hur mycket tänkte du ge för dom per st ? :) och vart kan man hämta dom ? :)
Mvh Fijah!
Fridamanheij.blogg.se

#7 Jag tänkte ta ca 300:- men priset kan diskuteras om det är ett bra hem :) Jag bor i Luleå så inte alltför långt härifrån kanske? :)
okej :), Jag bort jätte långt ifrån luleå tyvärr :( Annars hade jag gärna viljat köpt :)
Mvh Fijah!
Fridamanheij.blogg.se

#9 Synd, vars bor du?
Strängnäs/ södermanland
Mvh Fijah!
Fridamanheij.blogg.se

#11 Ja det var ju en bit ;P
#12 , hah ja ^^
Mvh Fijah!
Fridamanheij.blogg.se
Jag har EV. en lejonhuvad kanin (korsning?) till salu, har inte bestämt mig än. Men hittar jag rätt hem för henne ser jag gärna att hon flyttar dit, då vi inte kommer bra överens. Tror det blir bäst för både henne och mig.
Hon behöver jobbas med, då hon är revirbenägen och pga det tyvärr blivit lite skygg. I buren kommer hon gärna fram och hälsar/nosar, men passar det inte kan hon attackera.
Låter jättedum och så nu, men utanför buren är hon en jättetrevlig och mysig kanin som charmar många :) Vinner man hennes förtroende är jag säker på att hon blir en riktigt underbar kanin!
Men som sagt, hon behöver jobbas med en del vilket inte jag klarar av (och ja, jag har försökt!).
Vet inte exakta åldern, men ungefär 6 år är hon.

#15 är hon black silver? Färgen alltså :P (OT?)
#16: Finns ingen färg som heter så. =)
Om inte bilden luras, så är hon White, black (Black & white).
Eller har jag fel Niike? =)
Fia är svart otter =) Syns inte framifrån så bra dock. Hon är lite brunaktig vid övergångarna mellan svart och vitt, samt i nacken ect.

#16 Sorry, lite fel av mig. Tänker på en ras som heter silver fuchs ^^ de hette tidigare svart fuchs. Min är svart med vita "toppar" :P Därför jag blandar ihop det ^^ är lite ny på det här bara :p

våra små kanungar som är leveransklara den 4 aug kommer här på bild! <3<3
meila gärna om intresse till
hemsidan kommer här under den bilden ja la ut här är lite gammal men nya bilder finns på akutella kullar om ni kikar förbi! :)

Jag har 3 kaninbäsar, 2 veckor är dom nu. finns på min hemsida, sen hoppas ja på att få vita blåögda om ca en vecka.

3 Hanar, en på 12-13 veckor, och två på 8 veckor.
Behöver hem OMGÅENDE.
Bravo är en fin, ganska stor hane, han är otroligt gullig, och snäll.
Älskar att springa i hagen.
Vill gärna komma till ett hem snart, då vi snart inte har burar till hela högen.
Bravo är född 13 maj. Han är blå scheck, lejonhuvad. Bär på blåögt och är efter U: Lyktan´s Opal E: Royel seed´s Galax
Cornetto är också en ganska stor hane, han har en väldigt tät och mjuk päls, denna kommer bli fluffig!
Han är en gosegris, men som också vill hoppa runt i hagen en stund om dagen. Han har bra bakben, och med rätt träning kan han bli en hoppkanin skulle jag tro.
Cornetto är blå scheck, gråögd, bär på blåögt. Är efter U: Honey E: Royel seed´s Galax. Född 1 Juni.
Colorado är en mycket söt liten unge, han har en härligt luftig päls. Han är helt blå förutom wienertecken på nosen. Han är jätte snäll och helt underbar. Han "pratar" ganska mycket. En fin liten unge som, som alla andra älskar att få komma ut i hagen, men jag tror att kel går före.
Cornetto är född 1 Juni och är efter U: Honey E: Royel seed´s Galax.

Har en kaninhona tillsalu ^^ Viltgrå dvv. Hon är ett ungdjur. Hon är utställd på 94p i klass M. Och hon säljes med stamtavla. Hon är helt underbart social. Och älskar att ligga och vila på ens mage xP. Mer Bilder kan ni kolla på min hemsida: www.freewebs.com/michiskaniner/
Hör gärna av er om ni är intresserad :)
// Michis

Har en hopphane tillsalu/kan lämnas på foder.
NorrLans Lycklig och Förvånad
"Lasse"
Dvärghare/dvärgvädur
White zobel brun
ca 4mån
Supersnäll kille (visar absolut inga konstiga "dvärghars-tendenser"). Hoppar finfint hemma. Ska dra med honom på nästa tävling och se hur han går då. Vill egentligen inte sälja honom, men har rätt fullt här hemma..
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999

Har en hopphane tillsalu/kan lämnas på foder.
NorrLans Lycklig och Förvånad
"Lasse"
Dvärghare/dvärgvädur
White zobel brun
ca 4mån
Supersnäll kille (visar absolut inga konstiga "dvärghars-tendenser"). Hoppar finfint hemma. Ska dra med honom på nästa tävling och se hur han går då. Vill egentligen inte sälja honom, men har rätt fullt här hemma..
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999

säljer 3 hanar, dom är DVV och lite lite löven, men inget som syns på dom, pappans mamma är löven.
bild på pappan kan ordnas vid intresse.
finns västa götaland i gbg/härryda.
Pris 200:-
dom är födda 20maj 09 mycket snälla kaniner, pappan är hoppinriktad,men ej tävlad, men inte mamman så mycket, men hon har hoppat lite lågt. dom har haft sele på sig :D
mejla diin-elinh@hotmail.com för mer info och bilder om önskas :D

hej! lilla daim är fortfarande inte såld!! han är en liten buse som har förloratsim mamma och drf såsäljs han nu vid lite tidigare ålder!!!
Namn:Sohlstrålens Daim<3
född:27/6 09
kull:Blåbärs kullen
färg/teckning:viltgrå
Mamman var: en lilla tysk vädur
FÄRG/TECKNING: Viltgul
95p
renrasig!
stamtavla
Pappan: lejonhuvad, köpt i afären så vet inte så mkt om honom bara att han är en lejonhuvad hane
färg/teckning:black and white
pris 150kr jag bor i västra götaland vårgårda bye
Teckning:
på bild är mamman och pappan till ungen!!! bild finns på daim på min personliga sajt<3

#1 är såld för länge sen :P
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
#25 #26
Är det renrasigas lejon?
Hur mkt kostar en?
vars finns dom att hämta?
Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se
#35 det skrevs för över ett år sen
// Hanna