Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 689 ggr
eli-nh
0

säljer någon hoppkanin?

jag ska först sälja mina 5 kaninungar, innan detta, men jag undrar om någon säljer en kanin som kan hoppa eventuellt tävlat :P

så den hoppar frivilligt med ett power i den.

ras: helst hermelin, men DVV går bra med, helst tjej.

färg: en unik färg xD

jag har en hane som jag tränar hoppning med, men känner att jag vill kunna tävla :P vilket han inte e redo för.

men vet du någon som har , skriv d då, men kommer inte köpa ännu, vill bara veta om någon har, kanske KANSKE köpa :P

Sashhi
0

Ska du ha en "riktig" hoppkanin rekommenderar jag en vädurs- eller harkorsning. Du kan ju även skriva ut annonsen på Kaninhoppning.ifokus.

Not your mom, not your milk.

eli-nh
0

#1 menar du dvärg vädur? :D

thexclub
0

#2: hon menar nog en korsning och inte renrasig :)

Personligen anser jag dock att alla kaniner kan hoppa lika bra. Tarkan här på iFokus har ju en kanin till salu vet jag, du kanske ska höra med honom?

the vanity, it becomes insanity

Tarkie
0

#3 Menar mig.

har en hoppkanin tillsalu. En hane. Viltisabella, kastrerad.

eli-nh
0

#3  har du bild på han ? :D

och kan du bertätta lite om han :D

EricaN
0

Elin, din kanin är redo, tro mig!

eli-nh
0

EricaN

nejj d är han inte, för han lyder inte så som ja vill :/<3

EricaN
0

Då får vi ta och träna =)

eli-nh
0

japp d ska vi med :D

men d alltid kul o ha 2 duktiga kaniner :D

EricaN
0

Du har ju din (min) padda XD

breana
0

Jag har en hermelinhane kvar. Mamman är hoppkanin men pappan vet jag inte riktigt. Men hans farmor hoppar iallafall, så hoppkaniner finns det i släkten. Dock är hans färg inte så unik då den är svart =)

pigelina
0

har ju lejonhuvade ungar som kommer vara lev. klara i september. dom är ju ingen hoppkorsning. men Båda föräldrarna har visat talang för hoppning. Har inte hunnit komma ut och tävla med mamman ennu. farmorn till ungarna var väldigt duktig på hemmaplan(han aldrig ut på tävling med henne) Hon var väldigt villig att lära sej presis som pappan till ungarna. han hoppar svår höjd hemma

kan tilläga att ungarnas faster har varit ute på en tävling och det gick helt ok för att vara första starten. tror mycket på henne

www.pigelina.webs.com

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

eli-nh
0

#11 min padda XD

men han behöverf verkligen tränas XD

eli-nh
0

#12  ja han värkade mysig, men han har hoppat? :D

breana
0

#15 Han har testat lite grann bara. Är lite över 8 veckor bara. Så vi tog det försiktigt men han klarade det bara finfint! =)

avena
0

Jag har två lejonhuvade hanar kvar. Mamman är duktig hoppare på hemmaplan men är aldrig tävlad. Pappan började hoppa för två dagar sedan och han var en naturbegåvning! Båda ungarna har testat lite smått och dom var duktiga =)