Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 633 ggr
Cherry
0

Jag har en ide

Kan inte någon här över 18 år bilda en ny sajt Hamster.ifokus :D det är gätte tråkigt att det inte finns någon hamster sajt tycker jag för det finns nog gätte många på denna sidan med en hamster..

Zvintos
0

Jag hade faktiskt tänkt starta en sådan, men är inte så bra på att skriva artiklar och sådant.. Flört Men jag startar gärna en, om det finns någon/några som vill vara Medarbetare och stå för artiklar? Glad

Zvintos
0

Nu har jag skickat in en intresseanmälan, få se vad som händer. Glad

Cherry
0

Jag skulle gjärna vilja vara Medarbetare om jag får :D?

men är det bara att bli Medarbetare då eller måste man skriva i papper eller nått :P?

Zvintos
0

Klart du får det.Glad

Jag har faktiskt ingen aning… det kan vi ju fråga Kajsa_ om. Hon har ju blivit Medarbetare här. Glad

Cherry
0

okey eller så kanske Tina_A vet :P

Hopi
0

Jag har en gammal hamster som är ca 2½ år! =) Han har blivit så bortskämd på gamla dar, så han vill just inte äta nå mer torrfoder.. Det ska vara kokt potatis, gröt, äpple, päron, sojamjölk m.m. Nån hundmatskula går ner oxå! ;)

Han är köpt på djuraffär i Ludvika. Cremefärgad. Jättesöt! =)

KajsaM
0

#3 Nix inga papper :D

Zvintos
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hehe, där är min tös också köpt Hopi! Räcka ut tungan
Ingen aning om hur gammal hon är, men hon har inte växt något alls sen jag köpte henne i augusti iår. Så jag antar hon iaf är vuxen…
Såg små hamsterbebisar på djurmagasinet i blge för några veckor sedan, och de såg ut som pygméer jämfört med min dam. Räcka ut tungan

Förresten, min lilla dam är creme-vit bandad och hur snäll som helst.
Dock har hon fått kvalster igen… hade det för ca 2 månader sedan..
Så hon är full i sånt, och jag full i bett ifrån dem…
Det blir att fara till apoteket så fort mamma kommer hem!

Hopi
0

Vad söööt hon är! Men stackarn.. har hon fått det igen.. Att hon ska vara så drabbad av sånt.. Tråkigt!

Vem vet, våra hamstrar kanske är släkt! =D hehe Teddy har samma färg som din, men han är helt enfärgad. Så snäll så det är inte klokt är han! Han har aldrig bitit eller ens tänkt bita! Han var oxå fullvuxen när jag köpte honom där i Ludvika..  

Lycka till med din lilla fröken, hoppas du blir av med eländet snabbt och att det INTE kommer igen nåt mer!!!!

Zvintos
0

Hehe, ja vem vet, de kanske är släkt. Räcka ut tungan

Ja, nu hoppas jag att jag blir av med de små krypen. Både för hennes skull (mest) och för min.

myriis
0

Jag kan troligen skriva artiklar :) Har haft en hamster förut, men han dog av cancer :( .. Vet det mesta, men annars är det ju bara fråga någon.. Och jag håller på med berättelser/dikter/artiklar och sånt i verkligheten ^^

Cherry
0

#7 så man blir bara Medarbetare?

KajsaM
0

#12 Sajtvärden väljer Medarbetare ;)

Här är en artilek om medabetare :P

Din roll som medarbetare

Som Medarbetare på en iFokussajt har du en speciell roll. Sajtens värd har givit dig förtroende att på ett aktivt sätt hjälpa till att ta hand om sajten och dess medlemmar.

Du har som Medarbetare möjlighet att själv publicera artiklar. Du har också rättighet att ta bort andra medlemmars inlägg och kommentarer ifall de bryter mot gällande Skrivregler.

Tillsammans med värden och de andra medarbetarna företräder du er iFokus-sajt. Det ni gör och det sätt ni uppträder på kommer att bli tongivande för er sajt.  Det är därför extra viktigt att du föregår med gott exempel och undviker att uppträda på ett opassande sätt.

Det finns mycket du kan göra för att er sajt på iFokus ska bli så bra som möjligt. Utöver att delta i den dagliga aktiviteten på sajten kan du bidra till att den utvecklas i en positiv riktning genom att bjuda in nya medlemmar och genom att se bidra till att god stämning råder i forumet. Läs gärna artiklarna "Vad får besökare att återvända?" och "Konflikthantering" för mer tips?.

För att underlätta arbetet med er sajt finns möjligheten att starta slutna grupper. I dessa grupper har enbart värden och de som utsetts till Medarbetare läs- och skrivrättigheter. Vi rekommenderar att minst en sådan sluten arbetsgrupp startas inom varje iFokus-sajt.

Utöver detta har du som Medarbetare tillgång hit till iFokus iFokus. Här kan du diskutera allt som har med iFokus att göra med andra värdar och Medarbetare inom iFokus-nätverket. Här finns även vi som utvecklar systemet för att hjälpa er och svara på era frågor. Tveka inte för att ställa frågor, komma med förslag eller utbyta erfarenheter.

Som Medarbetare på en sajt ser vi gärna att du fyller i presentationen av dig själv. Den hittar du om du klickar på länken "Min sida" i menyn och därefter väljer "Administrera". Ladda gärna upp en bild på dig själv om du känner dig bekväm med det . Ett ansikte bakom signaturen ökar känslan av ett personligt bemötande.

Att vara Medarbetare på en iFokus-sajt är ett stort förtroende. Värden har givit dig rättigheter långt utöver det en vanlig medlem på sajten har, och litar givetvis på att du inte missbrukar dessa möjligheter. I egenskap av Medarbetare är du också del i den inre cirkel som står bakom iFokus, och som värnar om att det är och förblir en plats på vilken man vill vistas.

Relaterade länkar

Av: iFokus

Datum för publicering

• 2006-01-30
Cherry
0

okey så om ninniH startar sajten är hon sajtvärld då?

Cherry
0

okey tack,,

KajsaM
0

#14 Japp då är hon Sajtvärd :)

Cherry
0

okey :)

KajsaM
0

Yes :D

Cherry
0

Det var mycket att hålla reda på !

KajsaM
0

Hehe.. Nja inte så värt mycke :P

Cherry
0

Men vi får se vad som händer det skulle bli gätte kul om vi fick en hamster.ifokus sida. Så kanske jag blir Medarbetare elr nått XD

KajsaM
0

Jaa, jag skulle okå tycka att det var roligt med en hamster.ifokus även fast inte jag har nån hamster :P

Cherry
0

okej :P

KajsaM
0

Heheehe….

mimmi.k
0

Vad roligt att vara Medarbetare!!! Hur blev du det kajsa??

KajsaM
0

Mh hur blev jag det, tja Tina frågade om jag ville :D hehehe

mimmi.k
0

Okej…

KajsaM
0

Japp :)

Tina-A
0

När man blir Sajtvärd däremot, så är det en del papper :D Man får papper med alla regler och sådär och hur allting funkar, hur man gör, och så papper man ska skriva på :D

Men Medarbetare kan man skaffa lite hur som helst :P

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Cherry
0

#29 okey men du skulle väll bli sajtvärld nu när du fyller år?:)

Lotta_A
0

Ah. Tina ska ta över sidan när hon fyller 18 dvs idag. :P grattis tina.