Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 864 ggr
[miiickkiis]
0

Gjort idag?

Vad har du gjort med era/n kanin/er idag? ;)

Intressant att veta! :D

Själv jag jag ingen kanin ännu, men vi har börjat lite smått med buren. Då vi varit i västerås och köpt plywood, färg och lite smått :)

[miiickkiis]
0

oj, fel :()

Skulle läggas in på teddykaniner.ifokus.se ;o

pigelina
0

kan du inte bara ändra ist för teddy skriver du kaniner;)

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

[miiickkiis]
0

#2 Så :)

visste inte att man kunde det ;oo

Men nu håller vi tråden så ren som möjligt? ;)

Zvintos
0

Har släppt ut dem i hagen.
Gett Malva lite hallonblad.
Kl 20 är det matdags för dem.

pigelina
0

Städat allas burar. och bytt Askas bajslåda aldeles nyss igen(hon bajsar väldigt mycket)
Tat upp och fotat ungarna. Lite extra på Sötis som öppnat ögonen:)
Pigge har fått vara i rasthagen och Tequila har fått hoppa av sej ute i sele lite. Sen har jag get dom hallonblad och Tequila fick lite banan då hon skötte sej bra i selen:)

ska ge dom mat om kanske en halv time

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

MissAngel
0

Jag har åkt till djuraffären och köpt kaninsaker till min kaninhane och min blivande kaninhona som jag ska hämta imorgon :) Ska pyssla lite med buren till henne.

Kristall
0

Gosat, städat buren och gett mat. De fick lite äpple idag, vilket uppskattades mycket. ^^ Ingen har fått komma ut i hagarna tyvärr, det regnar och ser ut att börja åska när som helst. /:

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

Kaninisen
0

Har saknat min lilla Nico-Picosen, hon är på landet och blir bortskämd hos mormor och morfar. Imorgon kommer hon!

Kristall
0

Nyss var jag ut med banan till dem, Curry blev helt galen och for med ett skutt in i huset och smaskade på sin bit. Skrattande

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

Brownie
0

Har släppt ut Bamse i hagen där han har sprungit i några timmar som en tosing. Släppte in en boll till honom o om man puttade på den så sprang han efter den direkt :D

liiinas
0

Jag har haft dem ute i hagen hela dagen (eftersom den sitter "ihop" med buren. Imorse hoppade jag med båda, och båda var JÄTTEDUKTIGA! :D Tror båda slog sina rekord lite faktiskt.. Vi tränar mest teknik och inte så mycket höjd, men idag hopade båda 25 utan problem, och de sprang mellan hindrena :) De brukar annars vara väldigt matglada just på hoppträningarna..

Men idag gick det skiiitbra rent ut sagt Skrattande

Emma-lundqv
0

Det vanliga.. städat burar, matat och släppt ut i hagar. Zack, Sture och Chester har fått komma ut i sele också. Har även varit iväg och köpt tre nya hönät :)

[BonnieL]
0

Det vanliga, matat, tömt toalådan, gosat, och så har dom fått komma ut i hagen :)

Animalfriend
0

Matning nu på kvällen, en liten dvärgvädurslöwenkille kom och ska bo här på pensionatet i 3 dagar. :) Kom för ca 1h sedan.

Annars har kaninerna varit ute i hagarna hela dagen, allt som vanligt.