Gjort idag?
Vad har du gjort med era/n kanin/er idag? ;)
Intressant att veta! :D
Själv jag jag ingen kanin ännu, men vi har börjat lite smått med buren. Då vi varit i västerås och köpt plywood, färg och lite smått :)
oj, fel :()
Skulle läggas in på teddykaniner.ifokus.se ;o
kan du inte bara ändra ist för teddy skriver du kaniner;)
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
#2 Så :)
visste inte att man kunde det ;oo
Men nu håller vi tråden så ren som möjligt? ;)
Har släppt ut dem i hagen.
Gett Malva lite hallonblad.
Kl 20 är det matdags för dem.
Städat allas burar. och bytt Askas bajslåda aldeles nyss igen(hon bajsar väldigt mycket)
Tat upp och fotat ungarna. Lite extra på Sötis som öppnat ögonen:)
Pigge har fått vara i rasthagen och Tequila har fått hoppa av sej ute i sele lite. Sen har jag get dom hallonblad och Tequila fick lite banan då hon skötte sej bra i selen:)
ska ge dom mat om kanske en halv time
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Jag har åkt till djuraffären och köpt kaninsaker till min kaninhane och min blivande kaninhona som jag ska hämta imorgon :) Ska pyssla lite med buren till henne.
Har saknat min lilla Nico-Picosen, hon är på landet och blir bortskämd hos mormor och morfar. Imorgon kommer hon!

Har släppt ut Bamse i hagen där han har sprungit i några timmar som en tosing. Släppte in en boll till honom o om man puttade på den så sprang han efter den direkt :D

Jag har haft dem ute i hagen hela dagen (eftersom den sitter "ihop" med buren. Imorse hoppade jag med båda, och båda var JÄTTEDUKTIGA! :D Tror båda slog sina rekord lite faktiskt.. Vi tränar mest teknik och inte så mycket höjd, men idag hopade båda 25 utan problem, och de sprang mellan hindrena :) De brukar annars vara väldigt matglada just på hoppträningarna..
Men idag gick det skiiitbra rent ut sagt 
Det vanliga.. städat burar, matat och släppt ut i hagar. Zack, Sture och Chester har fått komma ut i sele också. Har även varit iväg och köpt tre nya hönät :)
Det vanliga, matat, tömt toalådan, gosat, och så har dom fått komma ut i hagen :)
Matning nu på kvällen, en liten dvärgvädurslöwenkille kom och ska bo här på pensionatet i 3 dagar. :) Kom för ca 1h sedan.
Annars har kaninerna varit ute i hagarna hela dagen, allt som vanligt.