Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 562 ggr
Zessan
0

Foderkanin sökes!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Zessan kommer inte bo hos oss när hon ska få ungar, för att jag ska få lära mig hur man gör:)

Men just nu har vi ingen annan kanin här hemma, och jag kommer inte kunna klara mig utan kanin i tre månader, även fast jag kommer hälsa på zessan en gång i veckan.  så jag söker en kanin på foder från någon vecka eller så,tills någon gång i oktober. (mer exakta tider kommer om amn är intresserad)

Kaninen kommer att få en bobur+ en 2x2m stor utebur som den kan vara i helatiden. Få komma ut i kompostgallret hela dagarna (när skolan börjar minst en timme om dagen). Om den gillar att hoppa kommer den få hopptränas här hemma på våra hinder. Kommer också få vara ute i sele:) Kommer ju göra allt det självklara som mata, byta vatten varjedag, fritillgång till hö osv.

Kaninen ska helst:

*gilla att hoppa hemma

*vara kelig

*vara utekanin

om du vill mejla är min mejl:

KulingensKaniner@telia.com

(inte världens finaste bild kanske men man ser ju iaf hur den ser ut:P)

KexChoklad
0

det låter ju helmysigt.. Jag har en kanin jag kan tänka mig låna ut , vart bor du ?

// Elin

www.Duettvagenskaniner.webs.com

Medlem i Wienerteddy klubben!

Zessan
0

stockholm:) var bor du?

KexChoklad
0

stokholm :) Tror ja har träffat dig faktist :O, vi typ åkte bil tillsammans eller?

// Elin

utekaninen
0

#3 A det gjorde ni ;)

Hoppas att det är okej att jag svarar :P

KexChoklad
0

haha visste väll det ^^

// Elin

Zessan
0

m…. vem ska du låna ut isåfall? Bild?:) e hon/han utekanin?:P

KexChoklad
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kan tänka mig melvin i sådantfall , Världens mysigaste lill skrutt. Han är utekanin skickar med en bild

// Elin

Zessan
0

vilken söter:) gillar han att hoppa?;)

KexChoklad
0

Jag har alldrig testat men det gör han säkert! Med all denna energi han har så blir han nog bara glad ^^

// Elin

Zessan
0

kan ju försöka lydnads-och hopp träning på han… e han seltränad?:) Hur gammal e han?

KexChoklad
0

Har haft han i sele en gång det gick bra.. Han är drygt 3-4 månader. Måste prata med min mamma först

// Elin

Zessan
0

ok;) mejla gärna

KexChoklad
0

mamma sa att det var helt okej om du ville låna han ?

// Elin

Zessan
0

va kul!X)

om ni kommer hit med han går det från den tolfte, men om vi ska hämta han så ve vi inte riktigt, då mamma och pappa ska börja jobba… ;)