Foderkanin sökes!
Hej!
Zessan kommer inte bo hos oss när hon ska få ungar, för att jag ska få lära mig hur man gör:)
Men just nu har vi ingen annan kanin här hemma, och jag kommer inte kunna klara mig utan kanin i tre månader, även fast jag kommer hälsa på zessan en gång i veckan. så jag söker en kanin på foder från någon vecka eller så,tills någon gång i oktober. (mer exakta tider kommer om amn är intresserad)
Kaninen kommer att få en bobur+ en 2x2m stor utebur som den kan vara i helatiden. Få komma ut i kompostgallret hela dagarna (när skolan börjar minst en timme om dagen). Om den gillar att hoppa kommer den få hopptränas här hemma på våra hinder. Kommer också få vara ute i sele:) Kommer ju göra allt det självklara som mata, byta vatten varjedag, fritillgång till hö osv.
Kaninen ska helst:
*gilla att hoppa hemma
*vara kelig
*vara utekanin
om du vill mejla är min mejl:
(inte världens finaste bild kanske men man ser ju iaf hur den ser ut:P)

det låter ju helmysigt.. Jag har en kanin jag kan tänka mig låna ut , vart bor du ?
// Elin
www.Duettvagenskaniner.webs.com
Medlem i Wienerteddy klubben!

stockholm:) var bor du?

stokholm :) Tror ja har träffat dig faktist :O, vi typ åkte bil tillsammans eller?
// Elin
#3 A det gjorde ni ;)
Hoppas att det är okej att jag svarar :P

haha visste väll det ^^
// Elin

m…. vem ska du låna ut isåfall? Bild?:) e hon/han utekanin?:P

vilken söter:) gillar han att hoppa?;)

Jag har alldrig testat men det gör han säkert! Med all denna energi han har så blir han nog bara glad ^^
// Elin

kan ju försöka lydnads-och hopp träning på han… e han seltränad?:) Hur gammal e han?

Har haft han i sele en gång det gick bra.. Han är drygt 3-4 månader. Måste prata med min mamma först
// Elin

ok;) mejla gärna

mamma sa att det var helt okej om du ville låna han ?
// Elin

va kul!X)
om ni kommer hit med han går det från den tolfte, men om vi ska hämta han så ve vi inte riktigt, då mamma och pappa ska börja jobba… ;)