2:a advent
Glad andra advent! Eller vad man nu säger :P hihi
Ja. Nu är det andra advent och alltså bara två veckor kvar till jul. Jobbigt.
Hur går det med julpynt, julgran, julbak och julklappar där hemma?
Uhm.. Jag har inte ens börjat med julklappar, haha :P Men allt julpynt är klart :D

Det mästa julpyntet är uppe och julgran. Vi ska bara baka och köpa dom sista julklapperna :) Bara 2 veckor kvar =)
#1: Jag har inte heller börjat köpa julkappar än. men men. ska inte köpa så många klappar i år då vi inte ska fira jul så mycket.
Jag ska köpa en ljusslinga som jag kan sätta upp i mitt rum :D Det så juligt och mysigt!
Vad mysigt det låter Lotta :D Själv har jag varit så duktig och sålt jultidningar, så det blir 1000 kr att handla julklappar för :) Det enda jag har bestämt är en julklapp till mig själv, aw.. xD En atals open transportbur till kaninerna ^^ Och Roxy ska få smaka extra mycket havregrynsgröt, hon äääälskar det XD

Har varit o handlat julklappar idag. (Innan vi hämtade min nya ninis!) Men lite är det kvar, men inte så mycket. Hatar att bli sen med julklapps-handlingen! Det blir bara mer o mer o mer folk i affärerna.. Det är inget jag gillar precis.. !!!
Fattar inte att det är jul om 2 veckor!!! Tiden går så fort!
Ska baka lussekatter imorgon eller på tisdag! Måste ha till Lucia!!! =) Annars känns det tomt!!!
#5: jag hålle med dig med det där om mycket folk! Finns det något värre? köerna är enorma och alla prylar är slut :S jobbigt.
Jag hatar att julhandla faktiskt :(

Julklapparna är klara o baket likaså, pyntet är framme bara granen som saknas ja o så lite snö oxå!!!
Har inte så mycket att göra på dagarna så då hinner man med mycket!!!
Snön saknas verkligen!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

#7; Vad skönt att du har fixat så mycket! Lyckos dig!!!
Nu får vi väl snart börja nedräkning här… =)

Vi har snö Vi har snöö (retas)
#10: VAH? När fick ni det? Vad orättvist! Här bara regnar och regnar det!

#12: Suck .. :P Lyllo

#13 Heheh… Men eran snö kommer :P
#14: Igår var det sol.. På vissa ställen häromkring är det +5! Jösses.. Men här regnar det och är kyligt i alla fall.. Hoppas jag får snö på min födelsedag :D

#15 Ja hoppas du får snö på tordag :) Här har vi -9 Brrrrr
Lyllos er Kajsa!
Vi vill också ha snööö. Eller mja. Det är väl inte direkt så att jag saknar den faktiskt :P men det hör lixom till!

#17 Jag är inte heller nån snöfantast men snö på julafton annars blir det ju ingen julafton :D
#18: eller hur! Jag håller med. Men ärligt talat så tror jag inte det kommer nå snö till jul i alla fall inte här i stockholm. :(

#19 Lyssnade på radio i bilen och hörde att det var översvämning :=P
#20: översvämmning här i stockholm? nee. det har inte jag hört. men regnar som tusan, det gör det :S

#21 nja kanske inte i stockholm, men nånstans där nere :D