Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 384 ggr
Lotta_A
0

2:a advent

Glad andra advent! Eller vad man nu säger :P hihi

Ja. Nu är det andra advent och alltså bara två veckor kvar till jul. Jobbigt.
Hur går det med julpynt, julgran, julbak och julklappar där hemma?

myriis
0

Uhm.. Jag har inte ens börjat med julklappar, haha :P Men allt julpynt är klart :D

KajsaM
0

Det mästa julpyntet är uppe och julgran. Vi ska bara baka och köpa dom sista julklapperna :) Bara 2 veckor kvar =)

Lotta_A
0

#1: Jag har inte heller börjat köpa julkappar än. men men. ska inte köpa så många klappar i år då vi inte ska fira jul så mycket.
Jag ska köpa en ljusslinga som jag kan sätta upp i mitt rum :D Det så juligt och mysigt!

myriis
0

Vad mysigt det låter Lotta :D Själv har jag varit så duktig och sålt jultidningar, så det blir 1000 kr att handla julklappar för :) Det enda jag har bestämt är en julklapp till mig själv, aw.. xD En atals open transportbur till kaninerna ^^ Och Roxy ska få smaka extra mycket havregrynsgröt, hon äääälskar det XD

Hopi
0

Har varit o handlat julklappar idag. (Innan vi hämtade min nya ninis!) Men lite är det kvar, men inte så mycket. Hatar att bli sen med julklapps-handlingen! Det blir bara mer o mer o mer folk i affärerna.. Det är inget jag gillar precis.. !!!

Fattar inte att det är jul om 2 veckor!!! Tiden går så fort!

Ska baka lussekatter imorgon eller på tisdag! Måste ha till Lucia!!! =) Annars känns det tomt!!!

Lotta_A
0

#5: jag hålle med dig med det där om mycket folk! Finns det något värre? köerna är enorma och alla prylar är slut :S jobbigt.
Jag hatar att julhandla faktiskt :(

Marre79
0

Julklapparna är klara o baket likaså, pyntet är framme bara granen som saknas ja o så lite snö oxå!!!

Har inte så mycket att göra på dagarna så då hinner man med mycket!!!

Tina-A
0

Snön saknas verkligen!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Hopi
0

#7; Vad skönt att du har fixat så mycket! Lyckos dig!!!

Nu får vi väl snart börja nedräkning här… =)

KajsaM
0

Vi har snö Vi har snöö (retas)

Tina-A
0

#10: VAH? När fick ni det? Vad orättvist! Här bara regnar och regnar det!

KajsaM
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#11 det har vi haft längggggggge :)

Tina-A
0

#12: Suck .. :P Lyllo

KajsaM
0

#13 Heheh… Men eran snö kommer :P

Tina-A
0

#14: Igår var det sol.. På vissa ställen häromkring är det +5! Jösses.. Men här regnar det och är kyligt i alla fall.. Hoppas jag får snö på min födelsedag :D

KajsaM
0

#15 Ja hoppas du får snö på tordag :) Här har vi -9 Brrrrr

Lotta_A
0

Lyllos er Kajsa!
Vi vill också ha snööö. Eller mja. Det är väl inte direkt så att jag saknar den faktiskt :P men det hör lixom till!

KajsaM
0

#17 Jag är inte heller nån snöfantast men snö på julafton annars blir det ju ingen julafton :D

Lotta_A
0

#18: eller hur! Jag håller med. Men ärligt talat så tror jag inte det kommer nå snö till jul i alla fall inte här i stockholm. :(

KajsaM
0

#19 Lyssnade på radio i bilen och hörde att det var översvämning :=P

Lotta_A
0

#20: översvämmning här i stockholm? nee. det har inte jag hört. men regnar som tusan, det gör det :S

KajsaM
0

#21 nja kanske inte i stockholm, men nånstans där nere :D